logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۴۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در آستانه فرارسیدن شب یلدا

نظارت بر بازار در زنجان تشدید می‌شود

نظارت-بر-بازار-در-زنجان-تشدید-می‌شود
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: در آستانه فرارسیدن شب یلدا به منظور ایجاد آرامش در بین همشهریان و جلوگیری از هر گونه تخلف ، نظارت بر اقلام مورد نیاز توسط بازرسان تشدید می گردد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اسماعیل مسلمی اظهار داشت: طی روزهای آتی و در روزهای منتهی به شب یلدا با توجه به بالا بودن تقاضا ، بازرسی بر اقلامی همچون میوه ، خشکبار و شیرینی با جدیت بیشتر تعداد بیشتری صورت می گیرد.

وی با اشاره به نحوه تعیین قیمت میوه تصریح کرد: میوه جزء اقلامی است که فروشندگان باید با توجه به درصد سود ابلاغ شده اقدام به فروش نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سود عمده فروشی میوه 5 درصد می باشد افزود: سود خرده فروشی در میوه با توجه به کیفیت میوه ، نوع میوه و فساد پذیری آن از 20 الی 35 درصد متغیر می باشد.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان یادآور شد: همچنین طی روزهای اخیر با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان نظارت بر اقلام اساسی نیز تشدید شده است و با دقت بیشتری رصد می شود.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع و با توجه به واگذاری بخشی از امور بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی ، هم اکنون بازرسی ها با حضور کارشناسان این سازمان نیز صورت می گیرد.

مسلمی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی در اصناف استان مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات 124 اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به شاکی اعلام گردد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر