logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۴۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

هزینه مقاومت سربلندی و هزینه عقب نشینی ذلت و خواری است/ مردم ایران خاطره خوبی از کامیونداران در جنگ و عرصه‌های اقتصادی دارند

هزینه-مقاومت-سربلندی-و-هزینه-عقب-نشینی-ذلت-و-خواری-است-مردم-ایران-خاطره-خوبی-از-کامیونداران-در-جنگ-و-عرصه‌های-اقتصادی-دارند-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: عزت امروز جامعه نیازمند پرداخت هزینه است اما هزینه مقاومت سربلندی و هزینه عقب نشینی ذلت و خواری است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در دیدار و گفت‌و‌گو با مدیرکل راه و شهرسازی به همراه دست اندرکاران راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، اظهار داشت: یکی از افتخارات حمل ونقل جاده‌ای تخلیه کالا از بنادر کشور بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه خاطره خوبی از کامیونداران در کشور ثبت شده است که من هم شاهد این فعالیت‌ها بودم، افزود: اگر کمپرسی‌های مردمی داوطلب در احداث پل در دوران دفاع مقدس نبود، کار انجام نمی‌شد.

امام جمعه زنجان ادامه داد: در جاده‌کشی، خشک کردن هور و احداث پل سیدالشهدا رانندگان کمپرسی نقش‌آفرین بودند و با وجود همه سختی‌ها خدمات ارائه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآورشد: آمارهای ارائه شده و آسفالت بودن ۹۸ درصد جاده‌های روستایی دلخوش کننده است چرا که در گذشته مشکلات بسیاری در این زمینه وجود داشت.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف با دوران ستمشاهی قابل قیاس نیست به طور مثال از ۹۰۰ روستای زنجان تنها ۷ روستا دارای برق بود.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:" چهل سالگی انقلاب را باید با انقلاب‌هایی که چهل سالگی را طی کند مقایسه شود در حالی که انقلاب‌هایی مثل روسیه و فرانسه موانعی همچون جنگ، تحریم، بایکوت سیاسی پیش رو نداشتند در حالی که ایران با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است.

امام جمعه زنجان گفت: اگر چه به گذشته برگردیم قطعا اشتباهات امروز را تکرار نمی‌کردیم و مزیت نسبی را در نظر می‌گرفتیم تا امروز در زمینه آب و خاک با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص هئیت دولت فرمودند سیاست‌های وزاتخانه‌ها هماهنگ با هم همچون دانه‌های تسبیح باشد چرا که گاهی جزیزه‌ای عمل شده است اما امروز باید کارشناسی شده حرکت کنیم.

آیت‌الله خاتمی برضرورت تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات امروز جامعه تاکید کرد و گفت: عزت امروز جامعه نیازمند پرداخت هزینه است اما هزینه مقاومت سربلندی و هزینه عقب نشینی ذلت و خواری است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی خوبی در استان وجود دارد که موجب آرامش در استان شده است که امیدواریم بیشتر از این توفیق خدمت به مردم داشته باشیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر