logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۴۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبرداد

آغاز گشت مشترک حمل‌و‌نقل جاده‌ای و پلیس از امروز / برنامه‌های هفته حمل‌و‌نقل در زنجان برگزار می‌شود

آغاز-گشت-مشترک-حمل‌و‌نقل-جاده‌ای-و-پلیس-از-امروز-برنامه‌های-هفته-حمل‌و‌نقل-در-زنجان-برگزار-می‌شود
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: گشت مشترک حمل‌و‌نقل جاده‌ای و پلیس از امروز به منظور کنترل ناوگان مسافربری در زنجان اجرایی می‌شود.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک هفته حمل‌و‌نقل، اظهار داشت: به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل و راهداری برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم روز حمل‌و‌نقل و راهداری با حضور اعضای شورای حمل‌و‌نقل استان  و اعضای انجمن صنفی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری گفت‌و‌گوی خبری، اهدای خون با حضور اعضای انجمن صنفی و همکاران اداره کل از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

این مسئول بیان داشت: مراسم جشن هفته حمل‌و‌نقل رانندگان و راهداری نیز به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای انجمن‌های صنفی سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از برگزاری مانور موتور سواران در شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: این مراسم همچون سال‌های گذشته با حضور موتور سوارانی که همواره قانون را رعایت می‌کنند، برگزار می‌شود.

مدقالچی دیدار از اعضای انجمن صنفی و رانندگان استان به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل خبرداد و گفت: تجلیل از برترین‌های حوزه حمل‌ونقل از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از امروز 22 آذر ماه مانور مشترک حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان و پلیس راه آغاز می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این گشت مشترک به منظور کنترل مضاعف شرکت‌های حمل‌و‌نقل و پاسگاه‌های پلیس از ساعت 10 شب تا یک بامداد اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر