logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۴۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین با رفع مشکل در محدوده تاکستان به اتمام می‌رسد/ بدهی پیمانکاران به تدریج پرداخت می‌شود

دوخطه-کردن-راه‌آهن-زنجان-قزوین-با-رفع-مشکل-در-محدوده-تاکستان-به-اتمام-می‌رسد-بدهی-پیمانکاران-به-تدریج-پرداخت-می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در حال تکمیل قطعاتی از این پروژه در محدوده استان زنجان هستیم، گفت: مشکلی در محدوده استان قزوین و در تاکستان وجود دارد که منتظریم تا این مشکل که مربوط به استان قزوین است نیز برطرف شود.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین اظهار داشت: این پروژه طی فرآیند قبلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال تکمیل قطعاتی از این پروژه در محدوده استان زنجان هستیم، خاطرنشان کرد: مشکلی در محدوده استان قزوین و در تاکستان وجود دارد که منتظریم تا این مشکل که مربوط به استان قزوین است نیز برطرف شود.

سلطانی با بیان اینکه بخشی از پروژه که شروع نشده همان 12 کیلومتر در محدوده تاکستان است، افزود: نقطه بحرانی پروژه همین بخش است که اگر آغاز شود، می‌توان کل پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین را به اتمام رساند.

وی تصریح کرد: آن بخش از پروژه که مربوط به استان زنجان بوده که در حال اجرا و اتمام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در خصوص بدهی به پیمانکاران این پروژه گفت: دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین، پروژه ملی بوده و طرف حساب پیمانکاران نیز شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است و مطالبات پیمانکاران مربوط به استان زنجان نیست که پیگیری کنیم.

وی اظهار داشت: بدهی همیشه به پیمانکاران وجود دارد اما پیمانکاران هم با توجه به اینکه می‌دانند که با اتمام کار، بدهی خود را دریافت خواهند کرد لذا در بسیاری از پروژه‌ها کار می‌کنند و سپس بدهی‌های آن‌ها هم به تدریج پرداخت می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه نمی‌توان گفت که بدهی به پیمانکاران این پروژه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اما پیمانکاران علی‌رغم این موضوع، کار را ادامه می‌دهند بدهی‌ها نیز به تدریج پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان ابراز کرد: آنچه در خصوص دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین می‌توان گفت این است که عقب‌ماندگی پروژه مربوط به بخش خارج از استان زنجان و در محدوده تاکستان است که امیدواریم این قسمت نیز به زودی با حل مشکل، آغاز شود تا پروژه را بتوان تکمیل کرد.

به گزارش موج رسا؛ خط آهن زنجان– قزوین در مجموع به طول 144 کیلومتر است که 7 مرداد امسال 106 کیلومتر آن افتتاح شد و 38 کیلومتر باقیمانده نیز مقرر بود که در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر