logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۴۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

احتمال انتخاب شهردار زنجان از بین افراد خارج از گزینه‌های فعلی وجود دارد

احتمال-انتخاب-شهردار-زنجان-از-بین-افراد-خارج-از-گزینه‌های-فعلی-وجود-دارد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص انتخاب شهردار زنجان با تاکید بر اینکه تلاش شورا بر این است که با رای بالایی در بین یکی از گزینه‌های لیست فعلی به اجماع برسیم، گفت: در غیر این صورت، بخش دوم این است که انتخاب شهردار از بین افراد خارج از لیست فراخوان انجام شود.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت انتخاب شهردار زنجان اظهار داشت: تلاش اعضای شورا بر این است که با وفاق و همدلی در این رابطه به اجماع برسیم.

وی با بیان اینکه فراخوان دریافت رزومه از داوطلبان تصدی شهرداری زنجان، یک حرکت مورد تایید تمام اعضای شورا است، خاطرنشان کرد: بخش دیگری هم در کنار افراد باقیمانده در لیست فراخوان قرار داده‌ایم که در صورت نرسیدن به اجماع بر روی گزینه‌های فعلی به سراغ گزینه‌های خارج از لیست برویم چرا که مومن هیچ موقع خود را به بن‌بست نمی‌گذارد در نتیجه ما نیز برای انتخاب شهردار و تصمیم‌گیری برای شهروندان، راه دیگری را انتخاب می‌کنیم.

مرادلو با تاکید بر اینکه تلاش شورا بر این است که با رای بالایی در بین یکی از گزینه‌های لیست فعلی به اجماع برسیم، افزود: در غیر این صورت، بخش دوم این است که انتخاب شهردار از بین افراد خارج از لیست فراخوان انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تلاشمان این است که شهرداری انتخاب کنیم که پشتیبانی اکثریت اعضای شورا را داشته باشد و در این زمینه مطمئن باشید که بعد از انتخاب شهردار نیز اعضای شورا هیچگونه منافع شخصی و نفسانیتی ندارند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در انتخاب شهردار زنجان به فردی برسیم که دلسوز مردم بوده، جهادی عمل کند و برنامه‌ها را پیگیری کند، اظهار داشت: ما کارمند شهرداری نیستیم بلکه نماینده مردم و ناظر بر رفتار و عملکرد شهرداری هستیم.

مرادلو خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که شهردار زنجان طی یکی – دو روز آینده با وفاق و اجماع اعضای شورا انتخاب شود.

وی بیان کرد: بعد از انتخاب شهردار نیز نشست خبری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر زنجان جهت تشریح و تفصیل پروژه‌ها، برنامه‌ها و چشم‌اندازی که شورا در نظر گرفته، برگزار خواهد شد.

مرادلو با تاکید بر اینکه هیچگونه فشاری در خصوص انتخاب شهردار به شورای شهر وارد نمی‌شود، تصریح کرد: شورا استقلال دارد و افتخار می‌کنیم که شورا در انتخاب شهردار نیز استقلال دارد و حتی اگر آرای اعضا 5 به 4 است، هر 2 گروه استقلال دارند اما با برگزاری جلسه امروز می‌خواهیم بگوییم که با ازخودگذشتگی که در بین اعضای شورا وجود خواهد داشت می‌توانیم به یک اجماع و انتخاب خوب برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه وجود اختلاف نظر و سلیقه حتی در بین اعضای یک خانواده نیز طبیعی است، گفت: ممکن است اعضای خانواده، سلایق مختلفی برای یک انتخاب داشته باشند اما در نهایت بر روی یک گزینه به توافق می‌رسند و این به معنای این نیست که ارزش‌ها را کنار گذاشته و به یک فرد ضعیف، تَن بدهیم بلکه تمام تلاش اعضای این است که فردی دلسوز برای شهر انتخاب کنند.

وی در خصوص انصراف سعید رفیعی از نامزدی شهرداری زنجان ابراز کرد: انصراف ایشان به‌صورت رسمی و کتبی به شورا واصل نشده و باید کتبی باشد و در دبیرخانه شورا ثبت شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر