logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبرداد

آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

آغاز-به-کار-سی-و-سومین-جشنواره-تئاتر-استان-زنجان
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان زنجان از فردا آغاز به کار می‌کند.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌و‌‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان از 22 تا 24 آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان در محل تالار هنر، پلاتو ماندگار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 اثر به این جشنواره راه یافته است، خاطرنشان کرد: اجرای آثار راه یافته به این جشنواره از فردا آغاز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تئاتر "کارگردان" به نویسندگی ابوالفضل رجبی و کارگردانی سجاد رحمانی اولین اجرایی است که فردا از ساعت 11 در پلاتو ماندگار به روی صحنه می‌رود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه تئاتر "جیره‌بندی پر خروس برای مراسم سوگواری" دومین تئاتری است که فردا اجرا می‌شود، افزود: این اجرا به نویسندگی علی نرگس نژاد و کارگردانی علی عباسی از ساعت 15:30 دقیقه اجرا می‌شود.

قاسمی گفت: آخرین اجرای روز اول این جشنواره تئاتری با عنوان "پاردایم" است که به نویسندگی نسرین احمدخانی و کارگردانی امیر رضا مرادی از ساعت 19 اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه روز دوم جشنواره تئاتر استان زنجان، بیان داشت: تئاتر "زنی در زمستان" به نویسندگی مجید یوسفی، و کارگردانی ناهید پیوندی از ساعت 11 از شهرستان خرم‌دره به نمایش در می‌آید.

این مسئول یادآور شد: "رابینسون کروزوئه" به نویسندگی حمید رضا نعمیمی و کارگردانی جعفری کریمی از ساعت 15:30 از شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ادامه داد: آخرین اجرای جشنواره تئاتر استان زنجان با نمایش "برلین" به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی علی رضایی راد از شهرستان خرم‌دره از ساعت 19 اجرا می‌شود.

قاسمی از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور داوران جشنواره در روز سوم این جشنواره خبرداد و گفت: این برنامه از ساعت 10 الی 13 در پلاتو ماندگار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره روز 24 آذر ماه با حضور هئیت داوران از ساعت 17 برگزار و منتخبین این جشنواره معرفی می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: ساسان قجر، علیرضا فرید راد و رضا یاوری داوران این جشنواره هستند که طی دو روز آثار ارائه شده به سی و سومین جشنواره تئاتر استان را داروی کرده و آثار منتخب را معرفی می‌کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر