logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۴۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان:

3 میلیارد و 510 میلیون تومان برای مناسب سازی مبلمان شهری هزینه شده است

3-میلیارد-و-510-میلیون-تومان-برای-مناسب-سازی-مبلمان-شهری-هزینه-شده-است
سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده است برای مناسب سازی مبلمان شهری، گفت: 3 میلیارد و 510 میلیون تومان برای مناسب سازی مبلمان شهری هزینه شده است.

علیرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه استفاده از جایگزین های آسفالت در شرایط خاص ممکن است، اظهار کرد: شهر زنجان جزو یکی از شهر های سرد است و ما اگر بخواهیم از بتن rcc یا rccp استفاده کنیم باید بازه زمانی بهار و تابستان این کار انجام هیم.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته و امسال در بافت شهری از جایگزین های آسفالت استفاده شده است، ابراز کرد: در اجرا جایگزین آسفالت نیازمند آن هستیم که شرکت ها و نهاد های خدمات رسان از نظر تجهیزات و خدمات به روز شوند.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان بیان کرد: زمانی که از جایگزین های آسفالت استفاده کردیم باید شرکت های خدمات رسان از نظر انشعابات و خدمات حفاری که نیاز است به‌روز شوند تا شهرداری بتواند بتن ریزی کند.

وی با بیان اینکه اگر در یک مسیر از جایگزین آسفالت استفاده شود برای حفاری هایی که شرکت های خدمات‌رسان نیازمند اجرا آن هستند ممکن نخواهد بود، عنوان کرد: با توجه به قیمت آسفالت و بتن تفاوتی در حال حاضر بین قیمت ها وجود ندارد.

انصاری با بیان اینکه امروز اجرا آسفالت در معابر شهری برای شهرداری مهیا تر از جایگزین ها آسفالت است، ادامه داد: در اسفالت ریزی سرعت کار شهرداری بالاتر از جایگزین های آسفالت است.

وی با بیان اینکه بتن باید به مقاومت 28 روزه برسد تا بارگذاری شود، عنوان کرد: اگر امروز آسفالت ریزی انجام شود فردا امکان بهره برداری از آن مسیر وجد دارد در صورتی که در خصوص جایگزین های آسفالت این امر وجود ندارد.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیزبنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه در کل دنیا به خاطر وجود محدودیت های سرعت در جایگزین های آسفالت مانند  بتن rccp به عنوان لایه نهایی روسازی استفاده نمی کنند و روی این بتن یک لایه آسفات می آید.

وی با اشاره به اعتبارات 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی شهرداری برای مناسب سازی مبلمان شهری، تاکید کرد: 3 میلیارد و 510 میلیون تومان برای مناسب سازی مبلمان شهری هزینه شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر