logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان:

انتقام از تروریست‌ها روز قدس امسال را باشکوه‌تر می‌کند/ این انتقام پیام روشنی به رژیم صهیونیستی منتقل کرد

انتقام-از-تروریست‌ها-روز-قدس-امسال-را-باشکوه‌تر-می‌کند-این-انتقام-پیام-روشنی-به-رژیم-صهیونیستی-منتقل-کرد

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان گفت:انتقام از تروریست‌ها روز قدس امسال را باشکوه‌تر می‌کند.

به گزارش موج رسا;  قنبر رسولی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اظهار کرد: به فرموده امام راحل «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است و روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود.

وی با اشاره به اینکه «روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، تصریح کرد: روز مقابله مستضعفین با مستکبرین بوده و روزی است که باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دانها بریزند.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را یک اقدام تاریخی از سوی امام خمینی اعلام کرد و گفت: این نامگذاری با هدف زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین در وجدان مسلمانان و تحریک افکار عمومی جوامع عربی، اسلامی و جهانی علیه آخرین بازمانده استعمار گری بر روی زمین صورت گرفت.

رسولی با اشاره به تلاش کشورهای غربی و رژیم غاصب صهیونیستی برای مدفون کردن موضوع فلسطین بیان کرد: برخلاف تلاش این کشورها هر سال راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه مردم مسلمان و روزه‌دار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به با اشاره به توصیف حضرت امام خمینی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی اضافه کرد: موضوع فلسطین و حمایت از این کشور به معنای آزادی همه ملت‌های جهان است.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان در ادامه روز قدس را یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و با تأکید بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: راهپیمایی روز قدس بهترین نماد وحدت یکپارچگی ملت ایران و همنوایی آنها با مردم مظلوم فلسطین است.

وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) بیان کرد: با توجه به وقوع این حوادث تروریستی اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس بیش از پیش شده است.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه استان زنجان برای حضور در راهپیمایی روز قدس افزود: امیدواریم امسال نیز با حضور باشکوه مردم حماسه‌ای ماندگار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رقم بخورد.

وی با اشاره به انتقام سپاه از تروریست‌ها در سوریه خاطرنشان کرد: این انتقام نور امیدی در دل ملتهای مسلمان ایجاد و سبب خوف دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی شد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر