logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۴۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

برقراری پرواز از فرودگاه زنجان منوط به استقبال مردم است

برقراری-پرواز-از-فرودگاه-زنجان-منوط-به-استقبال-مردم-است
مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه برقراری پرواز مسافری منوط به استقبال مردم است، گفت: در صورتی که پرواز برقرار شود اما مردم استقبال نکنند، دوباره تعطیل می‌شود و با این اتفاق نمی‌توان پروازها را برقرار کرد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص برقراری پرواز مسافری از فرودگاه زنجان اظهار داشت: رایزنی‌هایی طی هفته‌های گذشته از سوی استاندار زنجان با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی این جلسات، قول‌هایی برای برقرار پرواز مسافری از فرودگاه زنجان گرفته شده است، خاطرنشان کرد: منتظر هستیم تا با پیگیری‌های استاندار و همکاری سازمان هواپیمایی بتوانیم مجدداً پرواز از فرودگاه زنجان را برقرار کنیم.

قاسمی با بیان اینکه برقراری پرواز مسافری منوط به استقبال مردم است، افزود: در صورتی که پرواز قرار شود اما مردم استقبال نکنند، دوباره تعطیل می‌شود و به این سادگی نمی‌توان پرواز را برقرار کرد.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: امیدواریم اصحاب رسانه و صاحبان صنعت گردشگری و آزانس‌های مسافرتی، تلاش و فعالیت خود در این زمینه را افزایش داده و با ترغیب مردم، بستر لازم برای استقبال از پرواز را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه برقراری پرواز از فرودگاه زنجان، نیازمند استقبال مردم است، اظهار داشت: امیدواریم فعالیت رسانه‌ها و صاحبان گردشگری و آژانس‌های مسافرتی، محفلی برای ترغیب مردم برای استفقاده از این بستر مطلوب برای سفرهای هوایی باشد.

قاسمی با بیان اینکه اگر پرواز مشهد از فرودگاه زنجان رونق گیرد، پرواز عتبات را هم بعد از آن پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در صورت رونق پروازها بستر خوبی برای سفرهای هوایی مردم از فرودگاه زنجان فراهم می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر