logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

محورهای مواصلاتی زنجان آماده میزبانی از مسافران تابستانی است

محورهای-مواصلاتی-زنجان-آماده-میزبانی-از-مسافران-تابستانی-است-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:همزمان با آغاز سفرهای تابستانی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، اکیپ های راهداری استان زنجان  با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استقرار یافتند.

به گزارش موج رسا; "ایرج دست نشان"  در جلسه خدمات سفر استان زنجان اظهار داشت: عوامل راهداری استان زنجان در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار ضمن اسقرار در محورهای جاده ای استان در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تامین ایمنی محورهای مواصلاتی استان زنجان را عهده دار هستند.

وی گفت: تکمیل خط کشی راه ها و ترمیم علایم و گاردیل ها آسیب دیده در کنار شستشوی علائم افقی در دستور کار این اداره کل برای میزبانی محورهای مواصلاتی استان  از سفرهای عید سعید فطر قراردارد.

این مسئول افزود:با تلاش عوامل راهداری ترمیم رویه راهها و همچنین اصلاح شانه و ابنیه فنی راهها به ویژه در مسیرهای پرتردد در حال انجام است.

وی، تجهیز و آماده سازی راهدارخانه و اداره های تابعه برای ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی (نمازخانه، سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی) به مسافران عید سغید فطر را از دیگر اقدام های این اداره کل طی ایام تعطیلات عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد:به همه مالکین مجتمع های خدماتی – رفاهی برای نظافت و ارائه خدمات مناسب به مسافرین نیز دستورات لازم ابلاغ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: پیش بینی های لازم در خصوص ایجاد بسترمناسب برای برقراری ترددی ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان زنجان در ایام تعطیلات عید سعید فطر دردستورکارقراردارد.

 وی خاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا داریم که در طول مسافرت، تمام نکات ایمنی را رعایت کرده و به توصیه های نیروهای پلیس راه و راهداران مستقر در جاده ها، به طور کامل توجه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر