logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۴۴۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور:

آمریکایی‌ها از منطقه در حال فرارند/ فعالیت آمریکایی‌ها را در منطقه تحت نظر داریم

آمریکایی‌ها-از-منطقه-در-حال-فرارند-فعالیت-آمریکایی‌ها-را-در-منطقه-تحت-نظر-داریم
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور با بیان اینکه آمریکایی ها به صورت وحشت‌زده از منطقه در حال فرار هستند، گفت: فعالیت آمریکایی‌ها را در منطقه تحت نظر داریم.

به گزارش موج رسا; سردار محمدتقی اصانلو جمعه شب در برنامه کاروان حبیب با اشاره به فرهنگ حاج قاسم و حیات این فرهنگ در جامعه و در بین جوانان، اظهار کرد: آمریکایی ها باید بدانند فرهنگ حاج قاسم به قوت خود باقی است و روز به روز جهان اسلام را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه استان زنجان شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، افزود: سردار سلیمانی در بزرگترین حوادث و عملیاتهای دفاع مقدس مانند کربلای ۵، والفجر ۸، فتح المبین و بیت المقدس حضور داشت و خدمات بسیار زیادی را برای انقلاب انجام داد.

وی با بیان اینکه در روزی که همه دنیا به ویژه، رییس جمهور تروریست آمریکا می‌گفت، بشار اسد"رییس جمهور سوریه باید برود، رهبری می‌فرمودند: بشار اسد باید بماند و تمامیت سوریه باید حفظ شود، تصریح کرد: این را در اصل وجود فرماندهان و رزمندگان بزرگی همانند حاج قاسم سلیمانی عملیاتی کردند.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه در جنگ سوریه ۸۰  درصد خاک سوریه در دست دشمن و داعش بود، عنوان کرد: قسمت اعظم خاک کشور عراق نیز در دست داعش و دشمن قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: وقتی در سوریه حتی نشستن و بلندشدن هواپیما مقدور نبود و هواپیما باید مثل بالگرد بنشیند و بلند شود، در آن سرزمین هفته ای نبود که حاج قاسم در آنجا با هواپیما رفت و آمد نکند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور با بیان اینکه در  ارتباط با حاج قاسم سلیمانی روایت های مختلفی گفته و شنیده شده است، ابراز کرد: در ارتباط با روحیات حاج قاسم باید گفت ایشان بسیار مهربان بود، ساعتی را برای انجام کارهای بزرگ از دست نمیداد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم از وقتی که خود را شناخت تا زمانی که به شهادت رسید، سخت کوش‌ترین فرد بود، ادامه داد: سردار سلیمانی آرام و قرار و نداشت، مهربان بود، بطوری که فردی می‌خواست ایشان را ملاقات کند، در وهله اول استرس داشت اما وقتی او را ملاقات می‌کرد، می‌دید او هم مثل خودش است و او بسیار فرد خاکی بود.

سردار اصانلو با بیان اینکه حاج قاسم در هر لحظه آماده فدا کردن خود بود، عنوان کرد: ایشان فردی بود که به لحاظ نظامی و تجربه نظامی زبانزد بود و وقتی برای یکی از نیروهایش مشکلی پیش می آمد، دلش پر می‌‎زد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی حمله داعش تصرف موصل، سپس سامرا و اربیل کشور عراق بود، تاکید کرد: مسعود بارزانی رهبر اقلیم کردستان عراق می‌گفت: وقتی داعش به شدت در حال پیشروی بود و از آمریکای‌ها کمک خواستم، آنها کمکی نکردند، و در ایران از حاج قاسم سلیمانی کمک خواستم بلافاصله اعلام حمایت کردند.

وی در ادامه بیان رشادتهای سردار دلها گفت: سردار سلیمانی در آن زمان در سامرا بود و با انجام اقداماتی مهم قبل اذان صبح خود را به اربیل رساند، در واقع مدیریت کرد، این شهر را نجات داد و از ورود دشمن جلوگیری کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور اضافه کرد: حاج قاسم توانست ارتش جهان اسلام را از کشورهای نظیر پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه و عراق جمع کند بطوری که ارتش ۹۰ هزار نفری را در سوریه تشکیل داد، در حال حاضر این ارتش جهان اسلام علیه آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها چند بار می‌توانستند حاج قاسم سلیمانی را شهید کنند از جمله روز قبل از شهادت عماد مغنیه، عنوان کرد: اسرائیلی ها این مهم را بهترین فرصت قلمداد کردند، وقتی که اجازه خواستند آمریکا اجازه نداد و گفت نمی خواهیم سردار سلیمانی را شهید کنیم، چون نمی دانستند چه اتفاقی خواهد افتاد، و بسیار می‌ترسیدند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی که قضه داعش تمام شد، دیدند که حاج قاسم سلیمانی آمریکا و اسرائیل را نابود کرده، ولی تیر خلاص آمریکا به حاج قاسم تیر خلاص به وی نبود، بلکه در اصل تیر خلاص به خود آمریکا بود.

سردار اصانلو با بیان اینکه خون حاج قاسم آمریکا را از منطقه خاورمیانه بیرون کرد، ادامه داد: آمریکایی ها همانطوری که از افغانستان فرار کردند، در عراق بصورت وحشت زده در حال فرار هستند و ما از فعالیت آنان با خبریم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر