logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۴۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

خرد شدن استخوان آمریکایی‌ها را می‌بینیم/ وحدت بین مسلمین اقدام ویژه حاج قاسم است

خرد-شدن-استخوان-آمریکایی‌ها-را-می‌بینیم-وحدت-بین-مسلمین-اقدام-ویژه-حاج-قاسم-است
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات موثر حاج قاسم سلیمانی، گفت: ما خرد شدن استخوان آمریکایی‌ها را می‌بینیم.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی جمعه شب در برنامه کاروان حبیب با سلام و درود به اراوح پاک شهدا و امام خمینی (ره) و به‌خصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ولادت باسعادت حضرت زینب (س) را خدمت تمامی مردم تبریک عرض می‌کنم ولادت بانویی را که سردار دل ها علمداری دفاع از حرم او را می‌کرد.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها هم در انقلاب در صف مقدم بودند و هم اولین شهری بود که زنان آن علیه رژیم طاقوت قیام کردند، ابراز کرد: زنجان در فتنه‌ها اولین استانی است که به رهبری لبیک می‌گوید و فتنه را محکوم می‌کند و حماسه می‌آفرینند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هر جا انقلاب و اسلام و رهبری نیاز داشته است زنجانی‌ها در آنجا ابوالفضلی عمل کرده اند، تصریح کرد: حماسه حسینه اعظم زنجان برای تمام دنیا شناخته شده است.

وی با بیان اینکه کاروان روایت حبیت استان به استان و شهر به شهر ندا می‌زند که حاج قاسم زنده است، عنوان کرد: حاج قاسم همیشه در دل مردم کشورمان زنده است.

سردار کرمی با بیان ایبنکه حاج قاسم در صحنه‌های نبرد حماسه آفریدند و مجاهدت کردند و ده ها میلیون مسلمان را در کشور های اسلامی را نجات دادند، افزود: آن‌چیزی که به آن کمتر از هر چیزی اشاره می‌شود بالاترین فداکاری حاج قاسم است.

سردار کرمی با بیان اینکه حاج قاسم با شهادتش تمام دل های محرومین، مستضعفان، مسلمانان را تسخیر کرد، ابراز کرد: حاج قاسم از دل این ملت ها هیچ وقت بیرون نمی رود و از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه درود می‌فرستیم به علمدار رهبر انقلاب و امید مستضعفان جهان که همه ملت ها را نجات داد، خاطر نشان کرد: جنگی که در منطقه اتفاق افتاده بود و دفاع مقدس، یک جنگ تمام عیار جبهه استکبار علیه اسلام بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اوج نبرد استکبار با جبهه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و جنگی که در منطقه به راه انداختند بود، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر این حماسه ها و مجاهدت ها، فداکاری ها مردم مستضعف را از دست جلادان آمریکایی که مرکز فرماندهی دشمن در آمریکا بود نجات داد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها و صهیونیست ها این جنگ را فرماندهی می‌کردند، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک اقدامات ویژه ای انجام داد که آن وحدت بین مسلمانان بود.

سردار کرمی با بیان اینکه حاج قاسم نه تنها از ایران دفاع می‌کرد؛ بلکه از غزه ، فلسطین، لبنان، یمن، ملت مظلوم عراق، سوریه و از کشور های اسلامی و ملت های مسلمان دفاع می‌کرد، عنوان کرد: در این نبرد که جبهه استکبار وارد جنگ شده بود هنر حاج قاسم بود که حیدریون، زینبیون، فاطمین را از اقشار مختلف در آنجا جمع و سازماندهی و علیه جبهه استکبار بکارگیری کرد.

وی با بیان اینکه هنر حاج قاسم این بود که از کشور ما لشکر، لشکر نیرو نبردند، خاطر نشان کرد: حاج قاسم ملت سازی و مردم سازی کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، ادامه داد: حاج قاسم نوای بسیجی را که امام خمینی (ره) فرموده بودند شما باید بسیج جهان اسلام را شکیل دهید شما می توانید من مدیریت شما را دیدم؛ دقیقا حاج قاسم فرمایشات امام خمینی (ره) را با هدایت و رهبری حضرت امام خامنه ای عملیاتی کرد و بسیج را در عراق، سوریه، لبنان، غزه و یمن شکل داد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم پوزه دشمن را به خاک مالیده است، افزود: امروز دشمن شکست خورده آمریکا در راس آن ها به لحاظ سیاسی، نظامی حتی اقتصادی از حاج قاسم شکست خورد.

سردار کرمی با بیان اینکه آمریکا بدهی 28 تریلیونی دارد و در بدترین وضعیت است، ابراز کرد: جبهه مقاومت جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و سر افرازی است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سرباز ولایت بود، خاطر نشان کرد: همه این موفقیت ها و همه این پیروزی ها و تمامی وحدت ایجاد شده در بین مسلمانان به برکت رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با یاد آوری سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر ما بگوییم 99 درصد رهبری در این پیروزی ها نقش دارد و نقش ما فقط یک درصد است؛ آن یک درصد هم به برکت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در حمله داعش به عراق یکی از اهداف اصلی این بود که دولت شیعه به مناطق سنی نشین حمله کند تا آن ها بگویند اینجا جنگ بین شیعه و سنی است، عنوان کرد: هنر حاج قاسم این بود که به برکت مراجع و علما در عراق و جوانان غیور عراق و  کشور ها اسلامی این وحدت را ایجاد کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه شیعه و سنی در یک سنگر علیه دشمن قسم خورده اسلام یعنی آمریکایی ها می‌جنگیدند، ابراز کرد: امروز هم حاج قاسم زنده است و جبهه مقاومت قوی‌تر شده و ضعیف نشده است.

وی با بیان اینکه دشمن کوله بارش را بسته و با حقارت و خواری از منطقه در حال فرار است، تصریح کرد: جبهه مقاومت روز به روز به اوج قدرت، برتری و موفقیت دست می‌یابد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ما خورد شدن استخوان های آمریکایی ها و صهیونیست ها را می بینیم، خاطر نشان کرد: در زمان شهادت حاج قاسم مردم یک صدا می‌گفتند انتقام، انتقام و این نشان از علاقه و ارادت ملت ایران به سردار دلها بود.

وی با بیان اینکه تاریخ چنین تشیعی را به خود ندیده بود، افزود: سوال اینجاست که این سردار دلها با این مردم چه کرده بود؟!//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر