logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۴۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور در گفت‌و‌گو با موج رسا:

امنیت مردمی پایدار در شمالغرب کشور حاکم است/ امنیت در شمالغرب کشور را مدیون خون شهدا هستیم

امنیت-مردمی-پایدار-در-شمالغرب-کشور-حاکم-است-امنیت-در-شمالغرب-کشور-را-مدیون-خون-شهدا-هستیم
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور با اشاره به بیانات رهبری در سال ۸۸، گفت: امنیت پایدار مردمی در شمالغرب کشور حاکم بوده و این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار محمدتقی اوصانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت امنیت شمالغرب کشور، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی شمال غرب کشور به یُمن و برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در شمال غرب کشور از وضعیت امنیتی بسیار خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه با وجود تلاش های دشمنان به خصوص آمریکایی ها که با تمام وجود در تلاش هستند تا گروهک ها را تجهیز کنند، ابراز کرد: آمریکایی ها از طریق کشور هایی مانند عربستان به دنبال تجهیز دوباره گروهک‌ها هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور با بیان اینکه وضعیت امنیتی شمالغرب کشور به نحوی خوب است که مردم احساس امنیت می‌کنند، ادامه داد: امروز ما شاهد سرمایه گذاری مردم در منطقه شمالغرب هستیم که این سرمایه گذاری نشان دهنده آن است که مردم احساس امنیت می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: رهبری در سال ۸۸ فرمودند که باید در منطقه امنیت پایدار مردمی به وجود آید و خوشبختانه ما امروز در منطقه شاهد این امنیت هستیم.

سردار اوصانلو با بیان اینکه آمریکایی‌ها از جیب خود این پول‌ها را برای تجهیز گروهک‌های تروریستی نمی‌دهند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها این پول ها را از قلک خود یعنی جیب عربستان و برخی از دوستان خود به گروهک‌های تروریستی می‌دهند.

وی با یاد آوری پشتیبانی‌های مردم از انقلاب و ولایت فقیه، ابراز کرد: مردم همیشه پشتیان انقلاب و رهبری بوده اند و همچنان پشتیبانی خود را از انقلاب و رهبری ادامه می‌دهند چرا که امروز انقلاب اسلامی ایران به اقتدار کامل رسیده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمالغرب کشور بیان کرد: در قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) اقدامات خوبی شده است و امنیت در شمالغرب برقرار شده و مردم احساس امنیت می‌کنند و همین کافی است.

وی خاطر نشان کرد: اقدمات خیلی زیاد و خوبی توسط پاسداران در منطقه شمالغرب، سوریه و عراق شده و شهدایی زیادی تقدیم انقلاب شده است و خون شهدا منجر به امنیت در همه جا شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر