logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۴۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

زنجان استان معین یکی از مناطق غربی شهرداری تهران می‌شود/ عمر ۲۰ ساله خودروهای امداد و نجات زنجان

زنجان-استان-معین-یکی-از-مناطق-غربی-شهرداری-تهران-می‌شود-عمر-۲۰-ساله-خودروهای-امداد-و-نجات-زنجان-
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در صورت قطعی شدن یکی از مناطق غرب استان تهران، زنجان معین این منطقه می‌شود که در صورت هماهنگی‌های لازم این امر محقق می‌شود.

قاسم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: عمر ناوگان جمعیت هلال احمر استان زنجان را نزدیک به ۲۰ سال عنوان کرد و اظهار داشت: بیشترین خودروهای این جمعیت دارای عمر بیشتر از ۱۰ سال هستند.

وی ادامه داد: خودروهای امدادی با تجهیزات امداد و نجات هستند که خدمات ارائه می‌کنند اما کمبودهایی نظیر تعداد پایگاه‌های امداد و نجات و خودرو در استان وجود دارد.

این مسئول بیان داشت: در خواست‌هایی برای افزایش تعداد پایگاه‌های امداد و نجات و خودروهای امداد و نجات به مرکز ارائه شده و مورد موافقت قرار گرفته است که منتظر تایید نهایی و تعیین اعتبار هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآورشد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور، همه استان‌ها برای استان‌های همجوار خود در زمان وقول زلزله و نیاز به خدمات رسانی، استان معین هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: در صورت قطعی شدن یکی از مناطق غرب استان تهران، زنجان معین این منطقه می‌شود که در صورت هماهنگی‌های لازم این امر محقق می‌شود.

وی از آمادگی هلال احمر استان زنجان برای خدمات رسانی در سایر استان‌های کشور در هنگام وقوع حواث غیرمترقبه خبرداد و گفت: نیروهای امداد و نجات این جمعیت در آمادگی کامل قرار دارند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر