logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۴۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

حسینیه اعظم زنجان مزین به سردیس سردار دلها شد

حسینیه-اعظم-زنجان-مزین-به-سردیس-سردار-دلها-شد
به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در نخستین روز از حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در زنجان سردیس سردار والامقام در حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد.

به گزارش موج رسا; کاروان هنری «روایت حبیب» صبح روز پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 برنامه‌های فرهنگی هنری خود را با آیین رونمایی از سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی در محوطه حسینیه اعظم زنجان آغاز کرد.

این اثر گرانقدر که توسط نادر قشقایی هنرمند مجسمه‌ساز کشور تولید شده است با همراهی مسئولین و فعالان فرهنگی استان؛ آیت‌الله خاتمی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه معزز زنجان و مدیران ارشد استانی با ادای احترام به مقام شامخ شهید والامقام سردار سلیمانی رونمایی شد.

کاروان هنری «روایت حبیب» متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است که در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، از 10 آذر ماه 1400 در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری خواهند پرداخت. این کاروان هنری پس از کرمان و اصفهان در سومین سفر استانی خود با استقرار در زنجان نخستین برنامه فرهنگی هنری خود را در 18 آذر ماه 1400 با رونمایی از سردیس سردار سلیمانی آغاز کرد. 

در راستای برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی، برپایی غرفه مسابقات نقاشی کودک و دلنوشته‌ای برای حاج قاسم برگزار خواهد شد، همچنین ویژه برنامه شب خاطره «روایت حبیب» با خاطره‌گویی همرزمان و همسنگران شهید حاج قاسم با حضور فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء شمالغرب کشور سردار حاج محمدتقی اوصانلو، سردار جهانبخش کرمی، شعرخوانی حاج ولی‌الله کلامی زنجانی و شاعران جوان استان ساعت 6 عصر روز جمعه 19 آذر ماه 1400 در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر