logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۴۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد

آغاز ثبت نام مجمع انتخابات 8 هیئت ورزشی استان زنجان

آغاز-ثبت-نام-مجمع-انتخابات-8-هیئت-ورزشی-استان-زنجان
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از 16 آذر ثبت نام مجمع انتخابات 8 هیئت ورزشی استان زنجان آغاز شده است.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست 8 هیئت ورزشی استان، اظهار کرد: به دنبال برگزاری مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی بدمینتون، قایقرانی، بدنسازی و پرورش اندام، تنیس روی میز، دو میدانی، نجات غریق و غواصی، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان هستیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام گزینه‌های ریاست هیئت‌های ورزشی از روز 16 آذر شروع شده است و به مدت یک هفته کاری ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: هر 8 هیئت ورزشی مذکور اکنون با سرپرست اداره می‌شوند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زمان حکم روسای هئت‌های ورزشی 8 گانه گذشته است، ادامه داد: به دلیل اعلام وزارت ورزش و جوانان تا زمان اصلاح آیین نامه‌ها زمان حکم روسا تمام شد و با سرپرستی اداره می‌شوند.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای فعالیت رشته‌های ورزشی، ادامه داد: بر اساس رنگ بندی‌های اعلام شده در ستاد استانی کرونا رشته ورزشی جواز یا عدم جواز فعالیت می‌گیرند.

امانی بیان کرد: به جز شهرستان طارم که در رنگ بندی کرونایی نارنجی است، در استان تمامی رشته‌های ورزشی با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعال است.

وی خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بعد از مراحل اداری با هماهنگی فدراسیون انتخابات هیئت‌های ورزشی برگزار شود و سعی می کنیم این انتخابات تا پایان سال آینده برگزار شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر