logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۴۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه نشده است

تجهیزات-جدیدی-به-ناوگان-امدادی-هلال-احمر-زنجان-اضافه-نشده-است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بروزرسانی تجهیزات خودروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد و گفت: تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی اضافه نشده است.

قاسم موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با 14 پایگاه ثابت و سیار در طرح زمستانی حضور داشته و تجهیزات این جمعیت بروز رسانی شده است.

وی از آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی خبرداد و گفت: بر اساس هشدارهای هواشناسی فراخوان امداد رسانی به نیروها ارائه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بیش از 300 نفر از امدادگران استان زنجان در طرح زمستانی حضور داشته و با بارش اولین برف زمستانی و بروز کولاک و راهبندان نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته به هموطنان خدمات رسانی کرده و خودروی درگیر را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های متولی طرح زمستانی و اداره کل مدیریت بحران استان زنجان وجود دارد، افزود: جلسات هماهنگی در این زمینه برگزار شده است.

موسوی در خصوص فعالیت امداد هوایی در زنجان نیز گفت: پایگاه امداد هوایی در استان‌های محدود به صورت ثابت فعالیت داشته و در بقیه استان‌ها به صورت مشترک از هلیکوپتر امدادی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هلیکوپتر امدادی استان زنجان با استان قزوین مشترک بوده و به این صورت است که هلیکوپتر 15 روز در زنجان و 15 روز در قزوین مستقر است.

این مسئول با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری هلیکوپتر امدادی در زنجان مستقر بود، گفت: در صورت بروز مشکل امداد هوایی در زنجان فعال می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بروزرسانی تجهیزات خودروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد و گفت: به دلیل حضور در طرح زمستانی، تعمیرات و مشکلات فنی خودروها انجام شده است.

موسوی با اشاره به اینکه تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی استان زنجان اضافه نشده است، افزود: نیازهای استان به مرکز اعلام شده است و تا آخر سال یک خودروی امدادی به ناوگان استان اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: بر اساس طرح جمعیت هلال احمر کشور، ناوگان خودروی و امدادی در سال آینده به روز می‌شود که امیدواریم در استان زنجان نیز شاهد این بروزرسانی باشیم.

این مسئول از اضافه شدن خودروی امدادی پایگاه کوهستان جاده تهم در هفته گذشته خبرداد و گفت: این خودرو تعمیر شده و به ناوگان پیوسته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر