logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۴۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبرداد

برگزاری دوره سراسری مربیگری تئوری کاراته به میزبانی استان زنجان

برگزاری-دوره-سراسری-مربیگری-تئوری-کاراته-به-میزبانی-استان-زنجان
دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره مربیگری تئوری درجه یک، دو، سه به میزبانی استان زنجان، گفت: این رویدادها با ظرفیت 120 نفر برگزار می‌شود.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رویداد های پیش‌رو هیئت کاراته استان زنجان، اظهار کرد: دوره مربیگری تئوری درجه یک، دو، سه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، ابراز کرد: هریک از دوره ها به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه این دوره‌ها به مدت یک ماه به صورت پیوسه در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت هریک از این دوره‌های مربیگری 40 نفر است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره‌ها له تعداد 120 نفری از سراسر کشور، عنوان کرد: این دوره‌ها از 15 آذر شروع شده است و تا 15 دی ماه ادامه دارد.

نوروزی با بیان اینکه در این رویداد از سراسر کشور حضور دارند، افزود: بیشترین مشارکت در این رویداد از استان های زنجان،اصفهان و اراک است.

وی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته دوره های متعددی در استان زنجان برگزار شده است، ابراز کرد: این رویداد بیست‌وهشتیمین دوره مربیگری تئوری درجه یک در استان زنجان است.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به حضور پارسا محمدی در اردوی تیم ملی کاراته، ابراز کرد: این کاراته کای زنجانی روز 25 آذر به مسابقات قهرمانی آسیایی به میزبانی قزاقستان اعزام می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر