logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

138طرح صنعتی در استان زنجان برای دریافت تسهیلات هدفگذاری شده است

138طرح-صنعتی-در-استان-زنجان-برای-دریافت-تسهیلات-هدفگذاری-شده-است

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برنامه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان گفت: 138 طرح صنعتی و صنایع معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان زنجان برای دریافت تسهیلات امسال هدفگذاری شده است.

به گزارش موج رسا; علی کلانتری در چهلمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته 363 طرح صنعتی و صنایع معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان برای سال های 96 و 97 پیش بینی شده است که تسهیلات مورد نیاز این واحدها 760 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد : برای سال جاری 138 طرح صنعتی هدفگذاری شده که جهت تکمیل و راه اندازی این طرح ها 400 میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز می باشد و برای تحقق این امر نیازمند همکاری بانک های استان در تامین تسهیلات بانکی هستیم.

همه دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به توسعه ملی تلاش کنند

در ادامه این جلسه فرامرز نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان اظهار ابراز کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای دستیابی به توسعه ملی تلاش کنند.

وی تصریح کرد : به منظور حمایت از اجرای طرح‌ها و ارائه تسهیلات، همه دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند

نیک سرشت افزود: همه بانک‌ها، بخش های غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای توسعه ملی و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بانک‌ها جزئی از حاکمیت هستند باید در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز استانداری زنجان، در جهت حل مشکلات واحد های تولیدی همکاری لازم را داشته باشند، و به همین منظور ضروری است، حمایت‌های لازم از بانک‌ها انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه باید برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی راه حل منطقی و قانونی داشته باشیم خاطر نشان کرد: برای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، باید فضایی مناسب و به دور از استرس فراهم شده تا زمینه رشد و توسعه در استان ایجاد شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر