logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۴۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

برنامه‌های ۹ دی بصیرت افزا و تبیین کننده باشد/ ضرورت تبیین مکتب سردار دل‌ها برای نسل جوان

برنامه‌های-۹-دی-بصیرت-افزا-و-تبیین-کننده-باشد-ضرورت-تبیین-مکتب-سردار-دل‌ها-برای-نسل-جوان-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: اکنون زمان بصیرت افزایی، روشنگری و تبیین است و باید برنامه‌های حماسه ۹ دی در قالب این محورها باشد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارداشت: در بحث ۹ دی باید به بصیرت به معنای روشنگری و نگاه عمیق به مسئله توجه شود چرا که معلول به اتمام رسیده و باید به عوامل بروز آن پرداخت.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عبرت‌های عاشورای باید در خصوص حماسه ۹ دی مورد توجه باشد، افزود: اکنون زمان بصیرت افزایی، روشنگری و تبیین است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وقت حرکت‌های احساسی گذشته است و جامعه نیازمند همدلی و هماهنگی است تا مسائل به خوبی در جامعه تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت تبیین ابعاد مکتب حاج قاسم سلیمانی به نسل امروز که پیش از  انقلاب و دوران‌های انقلاب و جنگ را ندیده‌اند تاکید کرد و گفت: امروز دشمن با احاطه بر فضای مجازی و عوض کردن جای حق و باطل به دنبال اهداف خود حرکت می‌کند.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: باید در فضای مجازی با انرژی مضاعف و با اجرای کار فرهنگی مناسب اهداف دشمن را تبیین کرده و به مقابله با برنامه‌های دشمن پرداخت.

وی با اشاره به تغییر  مدیریت سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انتصاب حجت‌الاسلام موسی پور، افزود: محورهای مقام معظم رهبری در حکم حجت‌الاسلام موسی پور باید مورد توجه این شورا در برنامه‌ریزی‌ها باشد.

امام جمعه زنجان گفت:  برای معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی ما به فکر و اندیشه او نیازمندیم که باید در برنامه‌های سالروز شهادت این سردار بزرگ اسلام به این موضوع توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت پیگیری نامگذاری اتوبان زنجان_ تبریز به نام سرداران شهید استان و حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: سالروز شهادت سردار دل‌ها فرصت مناسبی برای این نامگذاری است.

آیت‌الله خاتمی گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ نورالدین حیدری از علمای بزرگ  زنجان فردا بعدظهر از ساعت ۲ و نیم تا ۴ در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه از برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی سردار دل‌ها خبرداد و گفت: برگزاری دومین برنامه ختم قرآن و برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه است.

محمد ربیع احمدخانی گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی، برگزاری مسابقه کتابخوانی" من قاسم سلیمانی هستم"،  نمایشگاه عکس با موضوع ولایت، اهدای کتاب با مضمون ولایت، خرید و حمایت از کتاب ناشران از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر