logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۴۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

برگزاری نشست فعالان دانشجویی با استاندار زنجان/ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در زنجان برگزار می‌شود

برگزاری-نشست-فعالان-دانشجویی-با-استاندار-زنجان-مراسم-گرامیداشت-روز-دانشجو-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه مهمترین برنامه هفته دانشجو در روز سه‌شنبه (16 آذر) است، گفت: نشست تمام فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان با استاندار زنجان در این روز برگزار می‌شود.

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو اظهار داشت: به مناسبت روز دانشجو برنامه‌های دانشگاه‌ها از امروز (دوشنبه 15 آذر) آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نشستی با محوریت عدالتخواهی در روز دوشنبه (15 آذر) با حضور موسوی‌فرد (دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن سازمان بسیج داشجویی کشور) در دانشگاه زنجان برای دانشجویان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مهمترین برنامه این هفته در روز سه‌شنبه (16 آذر) برگزار می‌شود، افزود: نشست تمام فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان با استاندار زنجان در این روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست فعالان دانشجویی با استاندار توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، تصریح کرد: اما این نشست با عنوان ستاد دانشگاهیان و گرامیداشت 16 آذر با حضور نزدیک به 70 نفر از فعالان دانشجویی استان برگزار می‌شود و 20 نفر از فعالان دانشجویی در این نشست به نمایندگی از تمام دانشجویان صحبت می‌کنند.

محمدی با بان اینکه همچنین دانشگاه زنجان، اکران فیلم منصور را نیز به مناسبت روز دانشجو در برنامه دارد گفت: ویژه‌برنامه گرامیداشت روز دانشجو بعدازظهر سه‌شنبه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه قرار است یک گردهمایی و دورهمی با حضور دانشجویان باشد و پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شود.

محمدی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی، یک برنامه تریبون آزاد نیز به مناسبت این هفته در برنامه دارد، خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مناظره‌ای نیز بین بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در محوطه دانشکده پزشکی برگزار شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز دورهمی و گردهمایی به مناسبت روز دانشجو دارد، اظهار داشت: برنامه‌های جانبی از جمله پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان دانشگاه نیز در کنار این برنامه وجود دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان نیز یک گردهمایی دانشجویی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان دانشگاه به مناسبت روز دانشجو دارد و همچنین گردهمایی با حضور دکتر سیدمجید حسینی خواهد بود.

محمدی ادامه داد: نشست دیگری در روز پنج‌شنبه (18 آذر) با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز گردهمایی با حضور مسئولان دانشگاه، اجرای تئاتر دانشجویی و اکران فیلم منصور را به مناسبت روز دانشجو در برنامه دارد.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور ابهر نیز به مناسبت روز دانشجو گردهمایی به صورت مشترک دارند که در محل دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌های صورت‌گرفته قرار است تعدادی از فعالان بسیج دانشجویی استان، سخنران قبل از خطبه نمازهای جمعه در شهرهای استان باشند که در حال پیگیری و هماهنگی هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه نشست فعالان دانشجویی با مسئولان از نشست با استاندار آغاز می‌شود، تصریح کرد: پیگیر هستیم که نشست‌های دانشجویی با حضور سایر مدیران ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، رئیس کل دادگستری، دادستان، نمایندگان مجلس، مدیرکل صداوسیما و سایر مسئولان درجه اول استان نیز برگزار شود.

وی ابراز کرد: نکته حائز اهمیت این است که نشست‌های دانشجویی با حضور تمام طیف‌های مختلف فکری، گرایش‌های مختلف سیاسی و نخبگان مختلف دانشگاهی برگزار شود و از تمام طیف‌ها و فعالان در عرصه‌های مختلف در این نشست‌ها بهره ببریم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر