logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۴۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان خبر داد؛

برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری زنجان در حال تدوین است

برنامه‌های-ورزشی-هیئت-سوارکاری-زنجان-در-حال-تدوین-است
رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان برنامه‌های ورزشی هیئت سوارکاری زنجان در حال تدوین است گفت: رایزنی برای برگزاری دوره کلانتری درجه دو و طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب ادامه دارد.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در هیئت سوارکاری استان زنجان بعد از بازگشایی باشگاه های ورزشی، اظهار کرد: دو مسابقه پرش با اسب در شهرستان خرمدره، و چهار مسابقه پرش با اسب در شهرستان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قهرمانی استانی پرش با اسب، ابراز کرد: شو زیبایی اسب در شهرستان خرمدره و شو سواره زیبایی در شهرستلان زنجان برگزار شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه یک مسابقه استقامت در زنجان برگزار شده است، تصریح کرد: مسابقات استقامت 40 و 80 کیلیومتر در تاریخ 5 آذر به میزبانی زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی کارگاه مسابقات استقامت در زنجان برگزار شد، عنوان کرد: دوره داوری درجه دو پرش با اسب کشوری به میزبانی زنجان در 7 تا 9 آذر به میزبانی زنجان برگزار شد.

رجبی با بیان اینکه تا پایان اسفند ماه به خاطر برودت هوا برنامه‌های و رویدادهای هیئت تقریبا تمام شده است، ادامه داد: یک کارگاه آموزشی نعل‌بند و باز آموزی مربیگری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چند درخواست برگزاری کارگاه به فدراسیون اعلام شده است که در صورت تایید برگزار می‌شود افزود: کلانتری درجه دو و طراحی مسیر مسابقات پرش با اسب از فدراسیون در خواست شده است که در صورت تایید برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی و تدوین تقویم ورزشی بسته به تدوین تقویم ورزشی فدراسین سوارکاری ایران است، ادامه داد: در صورت تدوین تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری برنامه‌ریزیهای لازم جهت حضور سوارکاران در مسابقات و رویدادهای ورزشی انجام می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر