logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۴۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تدبیر مقام معظم رهبری فتنه‌های جدید دشمنان را خنثی کرد

تدبیر-مقام-معظم-رهبری-فتنه‌های-جدید-دشمنان-را-خنثی-کرد-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فتنه‌های بنزین و زاینده رود از سوی دشمنان، گفت: تدبیر مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن فتنه‌های جدید دشمنان شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارداشت: روز ۹ دی به عنوان روز سرنوشت ساز و جریان ساز در نظام اسلامی و پیوند بین امت و ولایت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همانند سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های حماسه ۹ دی انجام می‌شود، افزود: ۹ دی با هدف ارتباط مردم با نظام و ولایت، تبیین جایگاه نقش بی‌بدیل رهبری در دفع فتنه آمریکایی و صهیونیستی، تبیین زمینه‌ها، ابعاد شکل‌گیری و نقش سفارتخانه‌ها و کشورهای غربی و تببین رسالت خواص در فتنه ۸۸ از اهداف برگزاری برنامه‌ها است.

این مسئول یادآورشد: توصیف نقش مردم در فتنه سال ۹۸ و فتنه‌های نوظهور از دیگر اهداف برگزاری برنامه ۹ دی است که تلاش می‌شود برنامه‌ها در خور و شان پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فتنه‌های بنزین و زاینده رود از سوی دشمنان، گفت: تدبیر مقام معظم رهبری موجب دفع فتنه‌های جدید دشمنان شد.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: مراسم ۹ دی با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه مقدمات محتوایی و سخنرانی و برنامه‌های حاشیه‌ای ساعت ۱۰ صبح در حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام رضایی، نماینده نهاد رهبری در هوا و فضا و مداحی حاج مهدی رسولی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، گفت: سخنران این مراسم نیز سردار اوصانلو، همسنگر شهید سردار سلیمانی است.

این مسئول برضرورت اجرای برنامه‌های مختلف از سوی ادارات و سازمان‌های استان زنجان تاکید کرد و گفت: اهداف تعیین شده باید در برنامه‌ها محقق شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر