logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۴۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

صنایع حاضر به اسپانسری در ورزش زنجان نیستند

صنایع-حاضر-به-اسپانسری-در-ورزش-زنجان-نیستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه صنایع حاضر به اسپانسری در ورزش زنجان نیستند، گفت: 50 صنعت مادر استان برای جذب اسپانسر شناسایی شده است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نبود فرهنگ اسپانسری در صنایع استان زنجان، اظهار کرد: بخشی از صنایع استان در بخش خصوصی هستند و این صنایع برای اسپانسری در استان زنجان حاضر به همکاری نیستند.

وی با اشاره به پیگیری های ورزش و جوانان در حوزه اسپانسری در ورزش، ابراز کرد: به صورت هفتگی با صنایع استان در این خصوص جلساتی را تشکیل می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، تصریح کرد: این یکی از آرزوهای من است که صنایع استان زنجان مانند صنایع سایر استان ها در این حوزه ورود کنند.

وی با بیان اینکه اسپانسری هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی نیاز است، افزود: 50 کارخانجات مادر استان شناسایی شده است و ما پیگیر اسپانسری ها در این صنایع هستیم.

خلیلی با بیان اینکه هیئت مدیره صنایع در خصوص اسپتانسری ها تصمیم می‌گیرند، ابراز کرد: این آرزوی ما است که صنایع استان به جای آن که اسپانسری در حوزه های دیگر را انجام دهند در استان زنجان سرمایه گذاری کنند.

وی بیان کرد: اسپانسری در استان زنجان درخواست جامعه ورزشی استان است و این یکی از آرزوهای ورزشکاران زنجانی است و ما در حد توان برای جذب منابع در تلاش هستیم.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر