logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۴۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ادارات استان زنجان نباید نسبت به موضوع مناسب سازی بی‌تفاوت باشند

ادارات-استان-زنجان-نباید-نسبت-به-موضوع-مناسب-سازی-بی‌تفاوت-باشند
استاندار زنجان با تاکید بر موضوع مناسب سازی در استان زنجان گفت: ادارات و مراکز عمومی در استان زنجان نباید نسبت به موضوع مناسب سازی بی‌تفاوت باشند.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان اظهار کرد: در این روز ها درگیر کارهای مرتبط با انتصابات هستم.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی مانند سد سازی که نیاز به اعتبارات دارد و تحقق این پروژه‌ها نیازمند پیگیری است اما پروژه‌هایی که نیاز به اعتبارات کمی دارند باید در کمترین زمان نسبت به تکمیل آنها اقدام شود.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه به موضوع مناسب سازی در پروژه‌‌های شهری خاطر نشان کرد: هیچ پروژه عمومی و دولتی مناسب سازی نشده در استان نباید افتتاح شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از ساختمان‌های اداری مانند ساختمان بانک مرکزی نسبت مناسب سازی توجهی نشده است تصریح کرد: باید نسبت به موضوع مناسب سازی در سطح کلان کشوری توجه شود.

افشاری با بیان اینکه ادارات و مراکز عمومی باید نسبت به  مناسب سازی بی توجه نباشند چرا که این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد ادامه داد: مسئله مناسب سازی کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای معلولان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در مرحله های بعدی باید به اشتغال معلولان نیز بپردازیم، افزود: ما باید به فکر بهینه سازی باشگاه ها برای استفاده معلولان از مجموعه های ورزشی باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات لازم جهت رفاه معلولان و جانبازان، خاطرنشان کرد: ساختمان توانبخشی در سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر