logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۴۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

یادواره شهدای اصناف در استان زنجان برگزار می‌شود

یادواره-شهدای-اصناف-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود-
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای اصناف در استان زنجان گفت: جلسه هماهنگی یادواره شهدای اصناف زنجان با اتاق اصناف برگزار می‌شود.

رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری یادواره شهدای اصناف استان زنجان انجام می‌شود و قرار است جلسه‌ای با اتاق اصناف مرکز استان در این زمینه برگزار شود.

وی با بیان اینکه اصناف در عرصه‌های مختلف پای کار بوده و نقش آفرینی کرده‌اند، افزود: برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قشر محسوب می‌شود.

این مسئول یادآورشد: در حال حاضر اصناف استان زنجان در زمینه کمک به رزمایش مواسات،همدلی وکمک مومنانه فعالیت داشته و در دستگیری از نیازمندان پیشتاز هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای اصناف از مهمترین برنامه‌های این سازمان است که در هفته بسیج نیز انجام شد و در مناسبت‌های مختلف نیز این دیدارها انجام می‌شود.

رجبی یادآورشد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، کمک به دانش‌آموزان نیازمند،پخت نان در مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته بسیج بود.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه بین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج اصناف بازرسی از اصناف انجام می‌شود که این طرح در حال چکش‌کاری است./ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر