logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۴۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

آمریکا به شکست خود در برابر ایران اعتراف کرده است

آمریکا-به-شکست-خود-در-برابر-ایران-اعتراف-کرده-است
فرمانده تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادتهای شهدا، گفت: ایران آمریکا را شکست داده است و آمریکا معترف به این شکست است.

به گزارش موج رسا; سردار محمدرضا عباسی ظهر امروز در یادواره شهدای جامعه ورزش شهرستان زنجان با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) با بیان اینکه قرآن کریم شهدا را صاحب مرتبه‌ای خاص دانسته و برای آنها رزق نیکو، رزق عظیم و پوشاندن گناهان را وعده داده است، تصریح کرد: پیامبر اسلام می‌فرمایند: بالاتر از  هر نیکوکاری، نیکوکار دیگری است تا آنگاه که در راه خدا شهید شود؛ وقتی که شهید شد دیگر بالاتر از او کسی نیست.

وی با بیان اینکه شهادت مرگی است که شهید خود آن را انتخاب می‌کند، ادامه داد: شهید خود به سوی مرگ می‌رود ارزش شهادت به این دلیل بالا است.

سردار عباسی با بیان اینکه شهید همواره زنده است، ابراز کرد: شهادت انتقال از حیات جاری به حیات جاودان معنوی و روحانی است.

وی با اشاره به اینکه اولین بار کلمه شهید توسط پیامبر اسلام به کشته شدگان راه خدا گفته شد، عنوان کرد: پیامبر اسلام به یاران خود فرمودند: جراحتی که شما در جنگ برمیدارید در راه خداست و هر کسی از شما در این راه کشته شود شهید است.

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید برای راه و هدف مقدس به شهادت می‌رسد و جاودانگی می‌یابد، عنوان کرد:  جامعه با شهید تقدس و پاکی می‌یابد.

وی با بیان اینکه شهید کسی است که به خون خود ارزش و ابدیت و جاودانگی داده است، افزود: شهید پاک باخته است؛ شهید جان می‌دهد تا جهانی را جان ببخشید.

سردار عباسی با بیان اینکه ما و تمام مردم و مسئولان در برابر شهدا مسئولیت داریم، ابراز کرد: از خداوند می‌خواهم که همه ما توفیق شهادت راه را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم ایران در جنگ های مختلف بخشی از خاک خود را از دست داده است، خاطر نشان کرد: شهدا با جانفشانی ها و ایثار خود در ۸ سال دفاع مقدس در برابر تمام ابرقدرت های غرب و شرق و ایستادند.

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی استان زنجان، بیان کرد: اینکه شهدا در دفاع مقدس در برابر ۵۶ کشور ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور از ایران اسلامی جدا شود.

وی با بیان اینکه شهدا در سوریه ثابت کردند آمریکا شکست پذیر است، ادامه داد: آمریکا در سوریه وارد یک جنگ نیابتی شده بود که ایران آمریکا را در سوریه شکست داد.

سردار عباسی با بیان اینکه در این جنگ نیابتی قرار  بود داعش این کار را انجام دهد، تصریح کرد: برخی از کشور ها هم از این گروهک جنایت کار حمایت می‌کردند.

وی با بیان اینکه زمانی که ۷۰ درصد از خاک سوریه تصرف شده بود رزمندگان اسلام به امر امام المسلمین به کمک مردم سوریه و دفاع از حرم اهل بیت وارد سوریه شدند، افزود: آمریکا به شکست خود از ایران در سوریه اعتراف کرده است.

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه داعش بعد از تصرف سوریه و عراق به نزدیکی مرزهای ایران رسیده بود، تاکید کرد: رزمندگان اسلام داعش را شکست دادند و این افتخاری است برای مردم ایران.

وی با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: رهبری می فرمایند: ورزش یک مجاهدت است و تمام مردم باید ورزش را جدی بگیرند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر