logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۴۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان خبرداد

برگزاری مسابقات انتخابی استعدادهای برتر ژیمناستیک در زنجان/ اعتبارات دولتی برای بهبود عملکرد هیئت‌های ورزشی کافی نیست

برگزاری-مسابقات-انتخابی-استعدادهای-برتر-ژیمناستیک-در-زنجان-اعتبارات-دولتی-برای-بهبود-عملکرد-هیئت‌های-ورزشی-کافی-نیست
رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به رویداد‌های ورزشی پیش‌رو در استان زنجان، گفت: مسابقات انتخابی استعداد‌های برتر در دی ماه استان زنجان برگزار می‌شود.

علی فرامرزلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی‌های پی در پی باشگاه های ورزشی به دلیل انتشار ویروس کرونا در سراسر کشور، اظهار کرد: تعطیلی‌های پی‌درپی باشگاه‌های ورزشی باعث ریزش ورزشکاران حرفه ای به خصوص در ورزش ژیمناستیک شد.

وی با بیان اینکه چند مدتی است که باشگاه های ورزشی ژیمناستیک در استان فعالیت خود را شروع کرده‌اند، ابراز کرد: فعلا بیشتر بر روی آمادگی جسمانی ورزشکاران کار می‌کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی استان مانعی برای برگزاری مسابقات ورزشی نیست و مسابقات ورزشی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به مسابقات انتخابی استعداد های برتر، عنوان کرد: مسابقات انتخابی استعداد های برتر در دی ماه بین شهرستان ها برگزار می‌شود.

فرامرزلو با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بسیار محدودی ژیمناستیک کار حرفه در استان فعالیت می‌کنند، افزود: تعطیلی های پی‌درپی باعث ریزش ورزشکاران حرفه‌ای شد و ورزش به گونه ای است که اگر ورزشکار حرفه‌ای مدتی تمرین نکند برگشت ورزشکار به حالت قبل زمانبر است.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای بهبود عملکرد هیئت های ورزشی کافی نیست و نیاز به اسپانسری در تمامی هیئت های ورشی و سراسر کشور وجود دارد، ادامه داد: در استان ما نیازمند آن هستیم که تجهیزات ورزشی مان را تعویض کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به قدیمی بودن لوازم ورزشی هیئت ژیمناستیک استان زنجان، خاطر نشان کرد: خرید تجهیزات به دلیل گران قیمت بودن از توان مالی هیئت ورزشی خارج است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها تجهیزات لازم برای ورزش ژیمناستیک وجود ندارد، تاکید کرد: اعتبارات هیئت‌های ورزشی محدود است و ما فقط می توانیم در حد هزینه‌های جاری به شهرستانها کمک کنیم.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر