logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۴۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پایان نخستین جشنواره ملی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها»

پایان-نخستین-جشنواره-ملی-«رنگ‌ها-و-نیرنگ‌ها»
نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» با معرفی برترین‌ها در استان سمنان به کار خود پایان داد.

به گزارش موج رسا; سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» در استان سمنان اظهار کرد: تهاجم نظامی نخستین هدف دشمن بود که علی‌رغم خسارات مادی که به ما وارد ساخت، اثرات معنوی بسیار ارزشمندی را در زندگی ما و برای کشور داشت که در آینده نیز اهمیت آن بیشتر نمایان خواهد شد.

وی افزود: تهاجم فرهنگی، دومین دسیسه دشمن است که آهسته، آرام و خاموش به وقوع می‌پیوندد و امروز جزو برنامه‌های اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در تهاجم فرهنگی، افراد به استقبال تشویق می‌شوند و در این تهاجم، دشمن اعلام دوستی و رفاقت می‌کند و باید بسیار هوشمند بوده و نسبت به زوایای مختلف تهاجم فرهنگی به‌منظور مقابله با آن شناخت داشته باشیم.

هاشمی گفت: در جنگ نظامی، تهاجم مشخص و درگیر مرزها هستیم؛ اما در تهاجم فرهنگی، تهاجم آرام، آهسته و خاموش بوده و در این نوع از تهاجم، تفکرات و مغزها مورد هجوم دشمنان قرار خواهد گرفت.

او، عرفان‌های کاذب و حمله به اعتقادات و دین را از جمله روش‌های تهاجم فرهنگی دانست و بیان کرد: در تهاجم فرهنگی، زمان، مکان و شخص اهمیت ندارند و گستره وسیعی از انسان‌های یک جامعه مورد هدف دشمنان قرار خواهند گرفت؛ همه باید دقت کنیم تا در دام طراحان این نوع تهاجم قرار نگیریم.

استاندار سمنان ضمن تشکر از تلاش‌های هنرمندان، پیشکسوتان و صاحبان هنر و اندیشه به‌منظور برپایی این جشنواره گفت: بر خود لازم و فرض دانستم تا با شرکت در این آیین، از برگزاری این اقدام شایسته و ضروری که در سطح کشوری برگزار شد، تقدیر کنم./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر