logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۴۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

رسانه‌ها نقش چشمگیری در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارند

رسانه‌ها-نقش-چشمگیری-در-مدیریت-و-کنترل-بیماری-کرونا-دارند-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین‌المللی شدن را دارد و می‌توان در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان، اظهار داشت: ایده برگزاری چنین جشنواره‌ای از دو سال پیش رقم خورد تا ارتباط مردم با دانشگاه به واسطه رسانه‌ها قوی‌تر از گذشته شده و ادامه یابد.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا که همه ابعاد جامعه را در برگرفت، برگزاری این جشنواره به تاخیر افتاد، افزود: امسال موقعیت مناسبی برای برگزاری این جشنواره محقق شد.

این مسئول ادامه داد: نگاه تخصصی به حوزه سلامت، ایجاد گفتمان در حوزه سلامت، افزایش سواد مردم در حوزه سلامت و استفاده از دیدگاه تخصصی رسانه‌ها در حوزه بهداشت بهانه برگزاری این جشنواره شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: انتقادهای وارد شده به جشنواره را به جان خریدیم چرا که هر برنامه‌ای امکان داشتن مشکلات را دارد همچنانکه جشنواره عکس سلامت با حضور عکاسان ۲۳ کشور برگزار شد و آثار بسیاری به این جشنواره ارسال شد.

قزلباش گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اهمیت ویژه‌ای به رسانه‌ها قائل بوده و رسانه‌ها نیز در کنار این دانشگاه به ویژه در موضوع کرونا قرار گرفتن و در کسب موفقیت، مدیریت و کنترل بیماری کرونا نقش چشمگیری داشته و دارند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه پوشش واکسیناسیون است که هفته گذشته مورد تجلیل از سوی وزارت بهداشت قرار گرفت.

این مسئول نقش رسانه‌ها را در اطلاع رسانی واکسیناسیون مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه با وجود همه مشکلات در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند و این جشنواره سال‌های آینده با آثار و قوت بیشتری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری،ملی و بین‌المللی شدن را دارد و می‌توان در این زمینه برنامه‌ریزی کرد که در صورت تحقق کار مبارکی می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر