logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون میراث فرهنگی زنجان خبر داد

31تیر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس طارم/زیبایی های هندوستان ایران عکس می شود

-31تیر-ماه-آخرین-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-عکس-طارم-زیبایی-های-هندوستان-ایران-عکس-می-شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره عکس طارم می توانند آثار خود را تا 31 تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علی اکبر شرفی در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس طبیعت طارم،اظهار داشت: این جشنواره در موضوعات  طبیعت و زیبایی‌ های شهرستان طارم،جاذبه‌ های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی برگزار می شود.

وی آخرین فرصت برای ارسال آثار علاقمندان به نخستین جشنواره عکس طبیعت طارم را تا 31 تیرماه سال ‌جاری عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این مسئول گفت: این جشنواره با همکاری فرمانداری طارم، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دانشگاه پیام نور طارم برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه در نخستین جشنواره عکس طبیعت طارم به سه نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود،بیان داشت: نامگذاری فایل عکس با نام خود عکاس و ارسال عکس در قالب A4 و فایل اصلی به دبیرخانه از مهم ‌ترین شرایط حضور در این جشنواره عکس است.

شرفی ادامه داد: به عکس‌های ارسالی فاقد مشخصات در جشنواره عکس طبیعت طارم ترتیب اثر داده نمی ‌شود.

وی با بیان اینکه محل دریافت آثار ارسالی از سوی شرکت ‌کنندگان ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ‌های استان زنجان است،بیان داشت:علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جشنواره عکس طبیعت طارم با شماره‌های 32822691 و 32823980 تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکهارسال کننده عکس از نظر دبیرخانه صاحب اثر شناخته می شود و همه مسئولیت های مغایر با مشخصات ذکر شده در بخش ثبت نام با خود وی است،گفت:آدرس دبیرخانه این جشنواره شهرستان طارم.آب بر.خیابان فرهنگ.اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر