logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۴۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

ایران ترانسفو به دنبال رونق تولید و اشتغال است/اشتغالزایی ایران ترانسفو برای ۱۶۵۰ جوان ایرانی

ایران-ترانسفو-به-دنبال-رونق-تولید-و-اشتغال-است-اشتغالزایی-ایران-ترانسفو-برای-۱۶۵۰-جوان-ایرانی-
مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای جهش تولید و ارتقای توان داخلی و قطع وابستگی به واردات گفت: سربازان گوش به فرمان معظم له در ایران ترانسفو در تلاش هستند با توسعه و بومی‌سازی دانش طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور ، ارادت  به رهبری و ولایتمداری  خود را بیش از پیش نشان دهند .

به گزارش موج رسا;  ظهیری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایجاد خطوط جدید تولید و لحاظ روند تولید در سنوات آتی با عنایت به سیاست‌های توسعه‌ای وزارت نیرو در بخش تولید و انتقال شبکه برق کشور و نیز توسعه صادرات، با موافقت هیئت مدیره شرکت ،اقدام به جذب 400 نفر از جوانان مستعد برای تحقق جهش انقلابی دیگری در تولید و لبیک  به اوامر مدبرانه رهبری عزیز بعنوان فرمانده کل نظامی و اقتصادی کشور در این جهاد همه جانبه می‌نماید .

وی افزود: شرایط و زمان دقیق استخدام متعاقبا اطلاع رسانی گردیده و آزمون استخدامی این نیروها ، در یکی از دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد .
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو ،تحقق کلیه اهداف ترسیم شده این گروه صنعتی در سال جاری را نشانی دیگر از عزم و همت مجموعه ایران ترانسفو عنوان کرد.
گفتنی است: با جذب این نیروها ، ایران ترانسفو طی دوسال و نیم گذشته حدود ۱۶۵۰ نفر از جوانان را بطور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تامین نیاز داخل و جهش برنامه صادراتی و نیز توسعه محصول و تجهیز خطوط تولید و خودکفایی صنعت برق کشور مشغول به کار کرده است. 
وی اظهار داشت تا پایان سالجاری اخبار ارزشمند و غرور آفرین از بالندگی و خودکفایی در تولید محصول و مواد مورد نیاز تولید به استحضار ملت عزیز ایران اسلامیمان خواهد رسید.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر