logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۴۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور در خصوص شهردار زنجان امروز برگزار می‌شود

جلسه-هیات-حل-اختلاف-وزارت-کشور-در-خصوص-شهردار-زنجان-امروز-برگزار-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور در خصوص اصرار شورای شهر زنجان بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار منتخب زنجان، ساعت 15 امروز برگزار خواهد شد.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور در خصوص اصرار شورای شهر زنجان بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار منتخب زنجان، ساعت 15 امروز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کماکان منتظر برگزاری جلسه و اعلام نتیجه آن هستیم، خاطرنشان کرد: زمان اعلام رای هیات حل اختلاف مشخص نیست اما هر نتیجه و رایی که اعلام می‌شود امیدواریم به خیر و خوشی و صلاح شهر و شهروندان زنجانی باشد.

مرادلو با بیان اینکه بلافاصله بعد از اعلام نتیجه از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور، آماده ادامه مراحل قانونی هستیم، افزود: در صورتی که نتیجه مثبت باشد، تدابیر لازم برای صدور حکم و برگزاری مراسم معارفه اتخاذ خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در صورتی که هیات حل اختلاف وزارت کشور، رای شورای شهر را نپذیرد بلافاصله با برگزاری جلسات شورای شهر بر روی گزینه‌های بعدی برای تصدی شهرداری زنجان بحث، بررسی و تبادل نظر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه منتظر اعلام نظر هیات حل اختلاف هستیم، ابراز کرد: هر تصمیمی که گرفته شود، طبق قانون به آن تمکین می‌کنیم.

به گزارش موج رسا؛ عباس راشاد با کسب 5 رای از مجموع 9 رای اعضا در جلسه رسمی و علنی مورخه 29 شهریور شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد که وزارت کشور این انتخاب را رد کرد اما اعضای شورا در جلسه مورخه 4 آبان خود با 5 رای از مجموع 7 عضو حاضر در جلسه به رای خود مبنی بر انتخاب عباس راشاد به عنوان شهردار زنجان اصرار کردند که این موضوع باید در جلسه هیات حل اختلاف وزارت کشور بررسی و نتیجه نهایی اعلام شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر