logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۴۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فردا؛

آئین اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان برگزار می‌شود

آئین-اختتامیه-نخستین-جشنواره-سلامت-و-رسانه-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: آئین اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان فردا در محل همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار می‌شود.

مصطفی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آئین اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان فردا چهارشنبه 10 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این مراسم در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار و برندگان بخش‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد وحدت، همدلی و همفکری بین خادمین نظام سلامت و اصحاب رسانه استان زنجان، اعتماد سازی و امید آفرینی در جامعه از اهداف مهم برگزاری این جشنواره بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های خبر، گزارش، عکس، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، سرمقاله، طراحی گرافیک برگزار و برگزیدگان آن فردا معرفی می‌شوند.

محمدی تصریح کرد: داوری آثار ارائه شده در حوزه سلامت از سوی اصحاب رسانه استان زنجان انجام و نتایج آن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 25 میلیون ریال را جایزه نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال را جایزه نفر دوم و لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال را جایزه نفر سوم این جشنواره عنوان کرد.

این مسئول یادآور شد: در داوری آثار سرعت در انتقال مفاهیم، جذابیت در آگاهی بخشی و خلاقیت و نوآوری مورد توجه بود و به روش‌های خلاقانه و حرفه‌ای توجه ویژه‌ای شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به برگزیده شدن تعدادی از اصحاب رسانه استان در بخش‌های مختلف، گفت: اختتامیه این جشنواره از ساعت 10 تا 12 فردا با توجه به شرایط کرونایی با حضور محدود منتخبین برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به صورت مجازی از طریق وبگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در اینستاگرام این برنامه را تماشا کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر