logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۴۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

برای نادر طالب‌زاده دعا کنید

برای-نادر-طالب‌زاده-دعا-کنید
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء ضمن عیادت از نادر طالب‌زاده و علیرضا برازش، در جریان آخرین وضعیت جسمانی آنها قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; حسین قرایی امروز به بیمارستان خاتم الانبیاء تهران رفت و با نادر طالب‌زاده مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و علیرضا برازش از نویسندگان و مدیران سابق شبکه اول سیما دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی آنها قرار گرفت.

نادر طالب زاده با اعلام اینکه پیش از حضور قرایی، پیمان جبلی رئیس صداوسیما با وی تماس گرفته و جویای احوالش شده از حسن نظر رئیس رسانه ملی تشکر کرد و گفت: از سه‌شنبه گذشته به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده ام و تحت نظر پزشکانم و اگر مشکل خاصی برایم پیش نیاید جمعه مرخص می‌شوم.

در ادامه این دیدار مدیر کل روابط عمومی صداوسیما ضمن اطلاع از آخرین وضعیت علیرضا برازش که از یک ماه پیش به علت عارضه گوارشی جراحی شده و در همین بیمارستان بستری بود به ملاقات ایشان رفت و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

صدا و سیما , مستند , بیمارستان , دعا ,

قرایی گفت: رئیس رسانه ملی از بنده خواست سلامشان را به شما برسانم، برازش با وجود مناسب نبودن وضعیت جسمانی‌اش که قادر به تکلم نبود با اشاره از حسین قرایی بابت توجهی که رئیس رسانه ملی به پیشکسوتان رسانه ملی دارد قدردانی کرد.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملّی در بخشِ پایانی صحبت‌هایش ویژه مستندسازان پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام کرد که آرزو می‌کنیم نادر طالب‌زاده مستندساز قدیمی تلویزیون سلامتی خود را بدست آورد و دوباره همچون گذشته در خدمت او باشیم. 

خبرگزاری تسنیم برای نادر طالب‌زاده مستندساز قدیمی تلویزیون و علیرضا برازش مدیر قدیمی شبکه یک سیما آرزوی صحت و سلامتی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر