logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۴۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد

اتصال 1700 مدرسه در استان زنجان به اینترنت

اتصال-1700-مدرسه-در-استان-زنجان-به-اینترنت
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید براینکه مدارس نباید استفاده از سایر سامانه‌ها را به دانش‌آموزان تحمیل کنند گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 مدرسه در استان زنجان به اینترنت متصل هستند.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر از  2 هزار و 240 مدرسه در استان زنجان، یک هزار و 700 مدرسه دارای اینترنت است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان حضوری برگزار می‌شود، افزود: مدارس موظف هستند همچون سال‌های گذشته برای برگزاری حضوری امتحانات برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی کلاس‌های درس به صورت حضوری و یا ترکیبی برگزار می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: برگزاری کلاس‌های درس فقط به صورت مجازی نبوده و دانش‌آموزان باید حداقل دو روز در مدرسه حضور داشته باشند.

مظفری با بیان اینکه در مابقی روزها دانش‌آموزان در بستر فضای شبکه شاد برنامه‌های درسی خود را دریافت می‌کنند، افزود: مدارس نباید استفاده از سایر سامانه‌ها را به دانش‌آموزان تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: در صورت احتمال تحمیل هزینه به دانش‌آموزان برای استفاده از سایر سامانه‌ها مورد بررسی شده و برخورد لازم انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در صورت استفاده از سامانه دیگری غیر از بستر شبکه شاد باید مجوزهای لازم اخذ شود، یادآورشد: سامانه مورد استفاده باید خارج از کشور نبوده و بومی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: باید همه دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد عضو شده و برنامه‌های درسی خود را دریافت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر