logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۴۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت والیبال استان زنجان:

اختلاف ورزش و جوانان با دانشگاه الغدیر باعث تعطیلی خانه والیبال زنجان شد/ بلاتکلیفی 4 هزار والیبالیست در استان زنجان

اختلاف-ورزش-و-جوانان-با-دانشگاه-الغدیر-باعث-تعطیلی-خانه-والیبال-زنجان-شد-بلاتکلیفی-4-هزار-والیبالیست-در-استان-زنجان
رئیس هیئت والیبال استان زنجان با اشاره به مشکلات هیئت والیبال استان زنجان، اظهار کرد: اختلاف ورزش و جوانان با دانشگاه الغدیر باعث تعطیلی خانه والیبال زنجان شد.

روح‌اله حسنی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ما در هیئت والیبال یک مشکل اساسی داریم، اظهار کرد: خانه والیبال در دهه هشتاد به صورت اشتراکی بین دانشگاه الغدیر و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ساخته و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه زمین خانه والیبال از دانشگاه الغدیر و ساخت و ساز از طرف ورزش و جوانان استان اتفاق افتاده است، ابراز کرد: در سال های گذشته دانشگاه الغدیر و ورزش و جوانان استان به صورت اشتراکی از این سالن استفاده می کردند.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه الغدیر الان می‌گوید این توافق مورد قبول نیست، تصریح کرد: با این اتفاق هیئت والیبال به خانه ولیبال دسترسی ندارد.

وی با بیان اینکه دفتر هیئت والیبال در خانه والیبال است، عنوان کرد: این تعطیلی دست و بال ما را در ادامه فعالیت‌های ورزشی در این رشته بسته است.

حسنی با بیان اینکه با هماهنگی سایر ارگانها مسابقات پایه شهرستان برگزار شد، افزود: مسابقات استانی نونهالان با حضور 16 تیم با 560 بازیکن برگزار شد.

وی با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقات شهرستانی برگزار شده است، ابراز کرد: در تمامی رده‌های سنی مسابقات کشوری در صورت تامین منابع شرکت خواهیم کرد.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که دانشگاه الغدیر مانع فعالیت هیئت والیبال نشود و پیگیریها از طریق مراجع ذی صلاح دنبال شود، افزود: برای ساخت این سالن از بیت المال هزینه شده است تا مردم از این امکانات استفاده کنند اما متاسفانه اختلاف این دو دستگاه باعث بسته شدن خانه والیبال شده است.

وی با اشاره به پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان برای حل این مشکل عنوان کرد: من پیگیریهای ورزش و جوانان را موثر ندیده ام.

حسنی با بیان اینکه این کار دانشگاه الغدیر باعث شده است تا بیش از 4 هزار والیبالیست بدون محل اصلی تمرین بمانند، تصریح کرد: قبلا تفاهنمامه وجود داشت که شیفت صبح باشگاه در اختیار دانشگاه و بعد از ظهر در اختیار هیئت باشد.

وی با بیان اینکه در مسابقات نونهالان یک تیم از شهرستان خدابنده قهرمان این مسابقات شد، ادامه داد: تیم درخشش از زنجان در این مسابقات دوم شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر