logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان:

سقوط نامعلوم یک دستگاه وانت پیکان از روی پل در محور زنجان/ حوادث رانندگی در استان زنجان 3 کشته برجا گذاشت

سقوط-نامعلوم-یک-دستگاه-وانت-پیکان-از-روی-پل-در-محور-زنجان-حوادث-رانندگی-در-استان-زنجان-3-کشته-برجا-گذاشت

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به سقوط نامعلوم یک دستگاه وانت پیکان از روی پل در یکی از محور زنجان گفت: در این حادثه راننده و یک سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از دو حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و اظهار کرد: در اين حوادث سه نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پليس راه از وقوع يك حادثه مرگبار رانندگي در خدابنده در محور گرماب حوالي روستاي قازقلو مطلع و بلافاصله به محل اعلامي اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان كرد: در اين حادثه يك دستگاه وانت پيكان به دلايل نامعلوم ازروي پل به دره سقوط كرده كه راننده و سرنشين اين خودرو به دليل شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

شيرمحمدي بیان کرد: در حادثه ديگري كه در محور دندي سه راهی کاوند بين وانت پيكان و يك دستگاه كاميون ولوو به صورت شاخ به شاخ اتفاق افتاد سه نفر مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند.

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: ماموران در عيادت از مصدومان در بیمارستان موسوی مشخص شد راننده پیکان وانت به علت شدت جراحات فوت، كه در این خصوص پرونده  تشکیل شد.      

رئيس پليس راه استان زنجان با بيان اينكه كارشناسان علت اين حوادث را تخطي از سرعت مجاز و انحراف به چپ ناگهاني اعلام كرده اند تصريح كرد: متاسفانه غفلت و بي توجهي برخي رانندگان  به توصيه‌هاي پليس‌، حوادث جبران ناپذيري را دامن مي‌زند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر