logo
امروز : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع):

امام(ره) انقلاب را به پشتوانه مردم آغاز و به فتح و پیروزی رساند/ بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است

امام(ره)-انقلاب-را-به-پشتوانه-مردم-آغاز-و-به-فتح-و-پیروزی-رساند-بسیج-باطل-السحر-فتنه‌های-دشمنان-است-
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است گفت: امروز هم بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچنانکه بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده در همه عرصه‌ها تمام کننده و اثر بخش است.

به گزارش موج رسا; سردار غلامحسین غیب پرور امروز در رزمایش ۸۰۰۰ نفری اقتدار بسیجیان استان زنجان با تبریک هفته بسیج و پیام مقام معظم رهبری در خصوص هفته بسیج، اظهار داشت: در این پیام مقام معظم رهبری از رویش‌های با طراوت بسیج می‌خواهند که قدردان جایگاه خود بوده و با همت بلند در پرتو خردمندی و اعتماد بر خداوند دانا در همه مسائل کشور اثر بخش باشند.

وی با بیان اینکه اثربخشی و مشکل گشا بودن بسیج در عرصه‌ها مورد تاکید حضرت آقا است، افزود: مقام معظم رهبری اهل تعارف نبوده و مانند امام عظیم الشان هر کلمه‌ای که بیان می‌کنند از سر حکمت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف حقیقتا مشکل گشا بوده و هر جا انقلاب دچار اختلال شد، بسیج با ورود خود ورق را به نفع نظام اسلامی برگرداند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) یادآورشد: فکر تشکیل بسیج قبل از انقلاب در تفکر امام راحل بود و با تشکیل این نهاد مقدس مشاهده کردیم که هر جا بسیج در میدان بوده ما موفقیت کسب کرده‌ایم.  

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سربازان آمریکایی در ایران حق توحش از ما می‌گرفتند، ادامه داد: فرهنگ ما و آنچه در کشور داشتیم قبل از انقلاب در اختیار کسانی غیر از خودی‌ها بود و حتی برخی مسئولان داخلی باورشان بود که ایران حقیر، کوچک و تو سرخوری است.

وی یادآورشد: امام انقلابش را به پشتوانه مردم آغاز و به فتح و پیروزی رساند اگر چه دشمن انقلاب را برنتابید و توطئه‌های خود را از همان روزهای اول پیروزی علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: شهیدان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان مردمانی بودند که امام را نصرت کرده و یاری رساندند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) بیان داشت: در یک سال و نیم اول جنگ نظام اسلامی پیروز نشد و هر جا که بعثی‌ها اراده کردند از سردشت و پیرانشهر تا جبهه میانه ایلام و کرمانشاه و دزفول سوسنگرد تا برسد به آبادان و خرمشهر و دهلران و شوش در همه جا پیشروی کرد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه در یک و نیم سال اول نیروی بسیجی نداشتیم و ارتش قهرمان و سپاه پاسداران منزوی و به کنار زده شده بودند، گفت: با حضور بسیج در جبهه، راه  برای حضور مردم در دفاع باز شد و عملیات‌های بزرگی همچون طریق القدس، محرم، فتح المبین، بیت‌المقدس، کربلای ۴ و ۵ و ۸ ،فتح و ظفر رقم خورد.

وی یادآورشد: بعد از دوران دفاع مقدس در هر عرصه‌ای که کشور مورد تهدید قرار گرفت، بسیج در صحنه حضور یافته و فتنه‌ها را خنثی کرد‌.

این مسئول با اشاره به فتنه سال ۷۸ در دوران جریان اصلاح طلب که سعی در ایجاد انحراف و تفکر غربی در جامعه داشت، گفت: باز بسیج در این فتنه میدان داری کرد و گردان‌های امام علی(ع) باطل سحر این فتنه بودند در حالی که دشمنان می‌خواستند سفره انقلاب را جمع کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) فتنه ۸۸ را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: روسا و نخست وزیران آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی همراه با جریان نفاق و سلطنت طلب بودند و جنگ احزاب رقم خورد.

سردار غیب پرور یادآورشد: در فتنه ۸۸ با جنگ احزاب مدرن مواجه بودیم که با توفیق الهی و نظر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بازهم بسیج باطل السحر شد.

وی گفت: امروز هم بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچنان که بسیج در دهه‌های گذشته ثابت کرده است که تمام کننده و اثر بخش است، می‌تواند در مسائل عمومی کشور و ملت اثرگذار باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر