logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۴۱۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط کاروان سلامت در مناطق محروم ماهنشان

ارائه-خدمات-بهداشتی-و-درمانی-توسط-کاروان-سلامت-در-مناطق-محروم-ماهنشان-
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای حدود 50 نفر از اهالی روستای ایمیر در بخش انگوران، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حسن شکری اظهار داشت: ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای دورافتاده و کمبرخوردار، کمک به بهبود سطح سلامت و و گسترش حس نوع‌دوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب‌محوری در بین مردم از اهداف کاروان سلامت در شهرستان ماهنشان است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر و ارائه خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب‌العبور انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: اعزام کاروان سلامت به روستای ایمیر از بخش انگوران و توابع قلعه‌جوق به مناسبت هفته بسیج انجام شد که در این هفته، کاروان‌های دیگری برای ارائه خدمات رایگان و بی‌منت به سایر روستاهای شهرستان ماهنشان نیز اعزام می‌شوند.

شکری با بیان اینکه کاروان سلامت در روستای ایمیر شامل پزشک عمومی، ماما، نسخه‌پیچ و پرستار بود، اظهارداشت: این کاروان، موفق به ویزیت رایگان حدود 50 نفر از اهالی روستا شد.

وی یادآور شد: ارائه داروی رایگان، ویزیت و خدمات پرستاری رایگان از خدمات ارائه‌شده برای این تعداد از اهالی ایمیر بود.

روستای ایمیر از توابع بخش انگوران شهرستان ماهنشان است و طرح کاروان سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه ناحیه ماهنشان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، داوطلبان و بسیجیان هلال احمر ماهنشان اجرا شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر