logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۴۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

حضور پلیس در جاده ها در کاهش تصادفات تاثیر گذار است

حضور-پلیس-در-جاده-ها-در-کاهش-تصادفات-تاثیر-گذار-است
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به آمادگی پلیس بیش از پیش در خدمت رسانی به مردم، گفت: حضور پلیس در جاده‌ها در کاهش تلفات تاثیرگذار است.

به گزارش موج رسا; محمد علی عظیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح زمستانه پلیس راه از یک آذر ماه شروع شده و تا 23 اسفند ماه ادامه دارد، اظهار کرد: پلیس راه بیش از پیش آماده است تا با حضور میدانی و موثر در استان و در صورت لزوم در زمان بحران به کمک هم وطنان بشتابد.

وی ابراز کرد: پلیس آماده است تا به کمک در راه ماندگان برود و در تصادفات احتمالی امداد رسانی کند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به بارشهای هفته گذشته، تصریح کرد: تعدادی از هم وطنان در راه مانده بودند که توسط پلیس امداد رسانی شد و نجات پیدا کردند.

وی با بیان اینکه حضور پلیس در جاده ها مطمعنا تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: پلیس در کوتاه ترین زمان و در زمان نیاز هم وطنان به آماده است تا به کمک آن ها بشتابد و امدادرسانی‌های لازم را انجام دهد.

عظیمی با بیان اینکه در زمان بارش برف توصیه پلیس این است که از تردد های غیر ضرور جدا خود داری کنند، افزود: شهروندان قبل از تردد در جاده ها با تماس با شماره تماره تماس 141 از وضعیت راه اطلاع پیدا کنند.

وی با بیان اینکه شهرونداند با شماره گیری 110 می تواند از طریق پلیس از وضعیت راه ها مطلع شوند، ابراز کرد: شهروندان در صورت تردد در جاده ها در زمان بارش برف حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند که پلیس از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ در جاده ها جلوگیری می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر