logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۴۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نیروی انتظامی با تلاش بی‌وقفه نقش مهمی در آرامش و امنیت جامعه دارد

نیروی-انتظامی-با-تلاش-بی‌وقفه-نقش-مهمی-در-آرامش-و-امنیت-جامعه-دارد-
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است و پلیس به عنوان چشمان بیدار جامعه شبانه روزی تلاش می‌کند.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه انجام مانور طرح زمستانه پلیس اعلام آمادگی و آموزش در شرایط سخت برای ایجاد اطمینان به مردم است، اظهار کرد: شانیت و توفیق برای ما خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری ابراز کرد: رهبری می‌فرمایند هر کس دل در گرو انقلاب دارد یک بسیجی است، تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه بسیار مهمتر و موثرتر است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پلیس و تمامی خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: رزمایش پلیس در این فصل سرما مانوری برای اعلام آموزش و آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در شرایط سخت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کار پلیس کاستن از درد و رنج و کمک به مردم است، تصریح کرد: وقتی دردی ایجاد شود رنج دارد و شما با اقدامات پیشگیرانه سعی می‌کنید قبل از اینکه دردی ایجاد شود از آن پیشگیری کنید.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین افتخار است، ادامه داد: راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است و پلیس به عنوان چشمان بیدار جامعه شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما باید شاکر خداوند باشیم که توفیق داده در خدمت این نظام باشیم، افزود: از پلیس و تمامی خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برای سربلندی کشور تلاش میکنند تقدیر و تشکر می‌نمایم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر