logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۴۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

استقرار 50 اکیپ راهداری با آغاز طرح زمستانی در جاده‌های استان زنجان

استقرار-50-اکیپ-راهداری-با-آغاز-طرح-زمستانی-در-جاده‌های-استان-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش باران و لغزنده بوده راه‌های مواصلاتی استان زنجان گفت: با آغاز طرح زمستانی نیز 50 گروه راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر شدند.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از امروز طرح راهداری زمستانی در محورها و جاده‌های استان زنجان آغاز شد که بیش از 50 گروه در محورها مستقر شدند.

وی با اشاره به فعالیت 500 نیروی انسانی در طرح راهداری زمستانی، ادامه داد: 28 اه انواع ماشین آلات در جاده‌های استان در طرح زمستانی خدمات رسانی می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: راهداران استان زنجان در 31 محل مستقر شده و در نسبت به راهداری زمستانی و کمک به هموطنان اقدام می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و در برخی محورها بارش باران وجود دارد.

یوسفی با اشاره به احتمال بارش برف در برخی محورهای استان زنجان در ساعات آینده، گفت: در حال حاضر همه راه‌های روستایی باز است.

وی گفت: در آزاد راه‌های استان زنجان نیز مشکلی برای تردد وجود ندارد و تنها در محور زنجان به ابهر شاهد بارش باران هستیم که با رعایت احتیاط مشکلی در تردد به وجود نمی‌آید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر