logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۴۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکوری برای 2 هزار دانش آموز توسط بسیج در استان زنجان

برگزاری-کلاس‌های-تقویتی-و-کنکوری-برای-2-هزار-دانش-آموز-توسط-بسیج-در-استان-زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج استان زنجان گفت: برای دو هزار نفر کلاس‌های تقویتی و کنکوری توسط بسیج د استان زنجان زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در هفتمین جشنواره علم و فناوری بسیج استان زنجان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد وخاطره شهدا به خصوص شهدای راه علم، اظهار کرد: شهید مجید شهریاری افتخاری برای استان و شهر زنجان است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: رهبری می‌فرمایند: بسیج پاره تن مردم است و نباید مصالح مردم را فراموش کند در این راستا با شعار بسیج پاره تن مردم است برنامه‌ها را پیگیری می‌کنیم.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی، بسیج سازندگی و... در هفته بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها جشنواره علم و فناوری در بسیج علمی است.

وی با بیان اینکه رسانه‌‌ها در انتشار اخبار و برنامه‌های بسیج کمک خوبی برای ما هستند، عنوان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان این برنامه محدود است در صورتی که این برنامه پوشش داده می‌شود هزاران نفر از این برنامه استفاده می‌کنند.

طهماسبی با بیان اینکه در بسیج استان زنجان برنامه‌های علمی زیاد در حال پیگیری است، افزود: اولین موضوعی که مقام معظم رهبری به آن در بیانه گام‌دوم اشاره می‌کند بحث علم و اهمیت آن است.

وی با اشاره به اینکه رهبری می‌فرمایند: ما تا پای جان از مسائل علمی دفاع خواهیم کرد، ابراز کرد: رهبری طولانی‌ترین جلسات را اصحاب علم و فرهنگ دارند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با توجه به آنکه رهبری بیانیه‌های زیادی داده‌اند و برای کار شدن روی آن بیانیه‌ها هیچ تاکیدی نداشته‌اند، خاطر نشان کرد: رهبری بر روی کار کردن بیاینه گام‌ دوم تاکید دارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند به خصوص در حوزه علم.

وی با اشاره به کارهایی که بسیج بر روی بیانیه گام‌دوم انجام داده است، ادامه داد: بر روی بیانیه گام‌دوم به عنوان یک سند راهبردی ده ساله کارشده است که این سند ده ساله مورد تایید رهبری قرار گرفته است.

طهماسبی با بیان اینکه در سازمان بسیج با توجه به سند ده ساله برای موضوعات مختلف برنامه تنظیم شده است، افزود: برش استانی این سند برای بخش‌های علمی، تربیتی، سازندگی، گروه‌های جهادی، دفاعی، امنیتی این برنامه به ما ابلاغ شده و ما در این راستا کار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیج یک حوزه فرا جناحی است، ادامه داد: در هر حالی و هر جایی ما کمک کار دولت بوده ایم.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی و عملیات‌های بزرگ فرهنگی، اعزام چند هزار نفر به اردوی زیارتی راهیان نور، آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های خوبی برای امسال و سال‌های آینده پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری اردو‌های علمی برای بیش از 300 نفر از بسیجیان، عنوان کرد: در سطح 22 پایگاه علمی برای بیش از 2 هزار نفر خدمات علمی و آموزشی در غالب کلاس‌های تقویتی و کنکوری داده می‌شود.

طهماسبی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی در رشته‌های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی، ابراز کرد: حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی در جهت تسهیلات مالی بلا‌عوض جهت ساخت نمونه اولیه طرح‌ها و معرفی به ارگان‌ها جهت همکاری و تجاری سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 30 طرح ایده فناورانه بسیجیان مبتکر و مخترع استان را انجام داده ایم، تصریح کرد: مرکز رشد جدیدی در سپاه ناحیه زنجان با حضور 8 شرکت فناور بسیجی در موضوعات الکترونیک، آسانسور و مکانیک در بیش از 10 طرح دانش بنیان جدید را کلید زدیم.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه راه اندازی مرکز رشد شهدای خدابنده با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان با ظرفیت پشنتیبانی و حمایت از 6 شرکت واحد فناور بسیجی در برنامه داریم، خاطر نشان کرد: تکمیل و راه اندازی 100 هسته علمی و توانمند ساز در سطح پایگاه های مقاومت بسیج را جزو برنامه ها بوده است.

وی با بیان اینکه 20 طرح علمی استان زنجان در جشنواره علم و فناوری کشور در بین استانها رتبه اول را کسب کرد، افزود: 2 طرح استان زنجان به عنوان طرح برتر دربین 200 طرح کشوری برگزیده شد.

طهماسبی با اشاره به کسب رتبه برتر مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی در بین سایر مراکز تحقیقاتی، ابراز کرد: تشکیل هسته‌های مسئله یاب در راستای احصای مسائل استان زنجان به ویژه در حوزه کشاورزی در دستور کار بوده است که 10 مسئله کشاورزی در استان احصا شده است.

وی با بیان اینکه بسیج هر جایی که حضور داشته با روحیه بسیجی و انقلابی کمک کار مجموعه نظام بوده است، تصریح کرد: سپاه استان زنجان آماده همکاری با تمامی نهاد‌های دولتی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر