logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۴۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در حاشیه سفر رئیس جمهور به زنجان انجام شد؛

بازدید وزیر صمت از کارخانه ایران ترانسفو

بازدید-وزیر-صمت-از-کارخانه-ایران-ترانسفو
روز پنج شنبه سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن تجارت با حضور در کارخانه ایران ترانسفو از این شرکت بعنوان بزرگترین وپیشروترین تولید کننده ترانسفورماتور در کشوربازدید کرد.

به گزارش موج رسا;روز پنج شنبه سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن تجارت با حضور در کارخانه ایران ترانسفو از این شرکت بعنوان بزرگترین وپیشروترین تولید کننده ترانسفورماتور در کشوربازدید کرد.

در این بازدید ابتدا از سالن های کشش سیم وایزوله پیچی وسالنهای تولید هسته ، مونتاژ نهایی بازدید شد که توضیحات لازم توسط دکتر بهزاد ظهیری مدیر عامل این گروه صنعتی در مورد نحوه عملکرد هر واحد ارائه گردید . در ادامه وزیر محترم صمت از نمایشگاه ساخت داخل و دستاوردها ومحصولاتی که برای نخستین بار در کشور توسط متخصصین و پرسنل توانمند گروه صنعتی ایران ترانسفو تولید شده است بازدید کرد.  

وزیر صمت در طی این بازدید اظهار داشت :این شرکت افتخار ملی است وخوشبختانه در حال حاضر رونق خوبی دارد وباید توجه داشت کارخانه ایی که در سالهای گذشته  دارای مشکلات ناشی از واگذاری بود ؛ امروز به خوبی فعالیت میکند ،تولید در کارخانه ایران ترانسفو فراتر و بیش از نیاز داخلی است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که مشکلات وموانع صادرات این شرکت بسرعت برطرف شود .

.وی همچنین با اشاره به اینکه جلو گیری از خام فروشی مهمترین سیاست وزارت صمت درهمه صنایع است ؛ از اقداماتی برای تولید ورق هسته توسط مجتمع های فولاد خبرداد و تاکید کرد: پیگیر اجرای طرحی هستیم که با راه اندازی آن، ورق هسته مورد نیاز ترانسفورماتورسازی تامین شود.  

 بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات انجام گرفته که منتج به تولید محصولات متنوعی که برای اولین بار در کشوراجرایی شده است از جمله ترانسفورماتورهای تراکشن ، ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک ، رآکتورهای خشک دیتیون، بزرگترین ترانسفورماتور سه فاز، پست ها وتابلوهای برق نیروهای تجدید پذیر را ارائه داد.

وی در ادامه اشاره کرد که مدیران ، متخصصان وپرسنل گروه صنعتی ایران ترانسفو بعنوان سربازان خط مقدم جبهه صنعت تمام تلاش خود را با رعایت شاخص های کیفی مطابق استاندارد های جهانی خواهد داشت و به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک رکورد جدیدی برای صادرات و‌توسعه محصول در این گروه صنعتی رقم خواهد خورد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر