logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای اداری زنجان مطرح شد؛

۸۰ درصد آب شرب زنجان از چاه‌های ممنوعه برداشت می‌شود

۸۰-درصد-آب-شرب-زنجان-از-چاه‌های-ممنوعه-برداشت-می‌شود-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر ۸۰ درصد آب شرب زنجان از چاه‌های ممنوعه برداشت می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن شجاعی در جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور رئیس جمهور، دولت سیزدهم را دولت انقلابی عنوان کرد و اظهارداشت: نجابت، بصیرت و دیانت مردم موجب شد تا در سال‌های گذشته مشکلات عدیده کشور کمتر مطرح شود.

وی با بیان اینکه زنجان در بین استان‌های کشور همواره مظلوم واقع شده و به حق خود نرسیده است، افزود: زنجان در مسیر پیشرفت نیازمند حمایت جدی دولت است.
نماینده مردم ابهر و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه توجه به زنجان به عنوان یک استان متوسط موجب عقب‌ماندگی آن در حوزه‌های مختلف می‌شود.
حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید همانند رئیس جمهور در صحنه بوده و نسبت به مردم دلسوز باشند تا بتوانند مشکلات مردم را درک کرده و حل کنند.
وی برضرورت حساس بودن دولتمردان به بوی فساد در جامعه تاکید کرد و افزود: در صورت بسته بودن منافد فساد، منافع مردم تامین می‌شود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه،نمایندگان را حلقه اتصال مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: باید مطالبات مردم به گوش مسئولان رسیده و حل مشکلات اقشار مختلف مردم دغدغه مسئولان باشد.
سید البرز حسینی ادامه داد: در ساختار اداری کشور به دلیل گردش اطلاعات نادرست، تصمیم گیری مناسبی انجام نمی‌شود.
وی برضرورت حمایت دولت از تولید و رفع موانع تولید تاکید کرد و افزود: شهرستان خدابنده با مشکل سرمایه گذاری و تامین آب مواجه است.
این مسئول بیان داشت: باید جلوی مافیای آب در کشور گرفته شده و به سرمایه‌گذاری اهمیت بیشتری داده شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه برضرورت رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: قوانین و ضوابط دست و پاگیر موجب ایجاد محدودیت برای تولیدکنندگان می‌شود.
حجت‌الاسلام مهدی باقری یادآورشد: دولتمردان باید نسبت به حل مشکلات مردم حساس بوده و در اتاق آنها به روی مردم باز باشد.
وی با اشاره به مشکلات جاده قره‌پشتلو و وقوع تصادفات در این مسیر  برضرورت حل مشکلات این جاده تاکید کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه اظهارداشت: در حال حاضر ۸۰ درصد آب شرب زنجان از چاه‌های ممنوعه برداشت می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات باغات زیتون به دلیل کمبود آب، گفت: دولت باید به استان‌ها برای استفاده از منابع اختیارات بیشتری دهد تا با استفاده از این منابع  توسعه استان سرعت گیرد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر