logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۴۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمهور:

زنجان از ظرفیت‌های موجود فاصله دارد/ تصمیمات خوبی امروز برای زنجان گرفته می‌شود

زنجان-از-ظرفیت‌های-موجود-فاصله-دارد-تصمیمات-خوبی-امروز-برای-زنجان-گرفته-می‌شود-
رئیس جمهور گفت: استان زنجان دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف است در حالی که از مطلوب فاصله دارد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله ابراهیم رئیسی امروز در بدو ورود به استان زنجان در فرودگاه زنجان، اظهارداشت: حضور در استان زنجان توفیق برای بنده و همکاران است که امروز در استان زنجان هستیم.

وی ادامه داد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است که صفت با ارزشی برای مردم این دیدار محسوب می‌شود، زنجان استان مفاخر،  هنرمندان، حکما و فلاسفه در جهان اسلام است و نام سرداران و سلحشوران آن در دفاع از وطن می‌درخشد.
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی استان زنجان، گفت: زنجان دارای ظرفیت نیروی انسانی و مردم اهل تلاش و کار است.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: کارهایی به برکت انقلاب اسلامی در استان زنجان انجام شده اما با مطلوب فاصله داریم  که امروز بخشی از کمبودها  در جلسات و شورای اداری با حضور نمایندگان، نماینده ولی‌فقیه و استاندار مطرح و تصمیات خوبی گرفته می‌شود.
وی گفت: از مردم استان زنجان عذرخواهم که امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری اجتماعات و حضور بنده در شهرستان‌ها نیست.
این مقام عالی بیان داشت:  هر ساله در ایام محرم به اعتبار ساحت ابی عبدالله در زنجان حضور می‌یافتم که امسال این توفیق به دلیل شرایط کرونایی محقق نشد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر