logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۴۰۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود؛

میز خدمات وزارتخانه‌های کشور برای حل مشکلات مردم زنجان

میز-خدمات-وزارتخانه‌های-کشور-برای-حل-مشکلات-مردم-زنجان
با توجه به سفر آیت‌الله رئیسی به استان زنجان در روز پنج‌شنبه، میز خدمات وزارتخانه‌ها امروز و فردا در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا;رئیس جمهور فردا میهمان پایتخت شور و شعور حسینی زنجان است که برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری میز خدمت وزارتخانه‌ها در زنجان اجرایی می‌شود.

نمایندگان وزیر راه و شهرسازی به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردم در حوزه‌های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، راه آهن و فرودگاه در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان مستقر می‌شوند.

همچنین دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرنیا مدیرکل عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۶ الی 20 در خدمت هنرمندان زنجانی هستند.

دکتر حسن اکبری، معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان محیط زیست نیز به عنوان نماینده تام الاختیار این سازمان در سالن امام رضا(ع) اداره کل محیط زیست استان زنجان آماده پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های همشهریان زنجانی هستند.

در راستای سفر رئیس جمهور به استان زنجان، میز ارتباطات مردمی با حضور سرکار خانم طالبی دارستانی مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

این میز ارتباطات مردمی روز  پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه، از ساعت هشت صبح در مجتمع ادارات، جنب دیوان محاسبات، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار می‌شود.

همچنین دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیات همراه و تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی زنجان روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در جریان سفر استانی حجت‌الاسلام دکتر رئیسی رئیس‌جمهور و دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی زنجان به سئوالات و درخواست‌های کادر بهداشت و درمان و مراجعین مردمی پاسخ و به صورت حضوری به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

گفتنی است همچنین مردم استان زنجان می‌توانند درخواست، شکوائیه، تقاضا و پیشنهادات خود در خصوص فیش‌های آب و برق را به نشانی اول خیابان شهرک کارمندان سالن شماره دو برق منطقه‌ای استان زنجان ارائه کنند.

فردا آیت‌الله رئیسی به استان زنجان سفر می‌کند که در جریان این سفر ایشان از طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی بازدید خواهد کرد.

دیدار با خانواده شهدا، حضور در جمع نخبگان، حضور در جلسه شورای اداری و برگزاری نشست خبری از برنامه‌های رئیس جمهور در زنجان است.

در این سفر وزاری صمت، راه و شهرسازی، ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از معاونان رئیس جمهور ایشان را همراهی می‌کنند.

سامانه سامد با شماره تماس 111 نیز آماده پاسخگویی به مشکلات مردم است.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ]
بسمه تعالی با سلام و احترام و عرض خیر مقدم خدمت ریاست جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی وهیات همراه احتراما، به استحضار می رساند اینجانب عيسی مختاری کارمند قرار دادی کارگری یکی از ادارات استان هستم که دارای مشکل پزشکی ناباروری هستیم و به دلیل حقوق دریافتی پایین و هزینه های پزشکی بالای ناباروری توانایی مراجعه به مراکز درمانی ناباروری را ندارم لذا از حضرت عالی استدعا دارم دستور فرمایید در این مورد اقدامات لازم را مبذول فرمایند با تشکر از حضرت عالی و آرزوی موفقیت در دولت سیزدهم
[ نام : ] [ ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ]
مشکل مسکن مشکل اشتغال و مشکل ازدواج دارم
فرم ارسال نظر