logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۴۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

افزایش 200 درصدی قیمت روغن موتور در بازار زنجان

افزایش-200-درصدی-قیمت-روغن-موتور-در-بازار-زنجان
رئیس اتحادیه تعویض روغنی های استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته گفت: قیمت روغن موتور در زنجان افزایش 200 درصدی داشته است.

سعید علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در طول یک سال گذشته روغن موتور در چندین مرحله افزایش قیمت داشته است، اظهار کرد: روغن موتور طی سال گذشته 200 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به توزیع روغن موتور های بی کیفیت در بازار، ادامه داد: در استان زنجان مانع توزیع روغن موتور های بی کیفیت شده ایم.

رئیس اتحادیه تعویض روغنی های استان زنجان با اشاره به تصفیه زیر زمینی روغن موتور در کشور، ابراز کرد: در شهر ها و استان های دیگر روغن موتور تقلبی وارد بازار شده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت ها بر همه چیز تاثیر داشته است، تصریح کرد: طبیعی است که وقتی قیمت روغن موتور در این سطح افزایش پیدا می کند روغن موتور تقلبی در بازار عرضه شود.

علی آبادی با بیان اینکه متاسفانه تصفیه روغن موتور ها به صورت سنتی و زیر زمینی زیاد شده است، عنوان کرد: تصفیه روغن موتور به خودی خود بد نیست و آنچه باعث می‌شود این روغن موتور‌ها بی‌کیفیت باشند تصفیه روغن موتورها به صورت سنتی است.

وی با بیان اینکه تصفیه روغن موتور خوب است، افزود: در استان زنجان کارخانه تصفیه روغن موتوری وجود دارد که روغن موتور های تولیدی این کارخانه به کشور های خارجی صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های استان زنجان با بیان اینکه تعویض روغنی ها به شهروندان اعلام می‌کنند که این روغن موتور تصفیه شده است و کیفیت لازم را ندارد، ادامه داد: مردم فقط به دلیل افزایش قیمت‌ها از این روغن موتور‌ها استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از این روغن موتور‌ها فقط به دلیل گرانی‌ها است و این نوع روغن موتورها باعث می‌شود موتور خوررو به مرور زمان خراب شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر