logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۴۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت شطرنج استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

کسب دو مدال آسیایی توسط یک شطرنج باز زنجانی در کمتر از 3 ماه

کسب-دو-مدال-آسیایی-توسط-یک-شطرنج-باز-زنجانی-در-کمتر-از-3-ماه
رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با اشاره به کسب دو مدال آسیایی توسط یک شطرنج باز زنجانی، گفت: این شطرنج باز زنجانی موفق به کسب یک مدال طلا و برنز در دو مسابقه متفاوت زیر 13 سال شد.

وحید خالصی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مدال های کسب شده توسط مهسا علوی در مسابقات مختلف آسیای و کشور، اظهار کرد: مهسا علوی شطرنج باز زنجانی در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 12 سال مدال طلا را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد، ابراز کرد: این مسابقات به میزبانی کشور هند از تاریخ 30 مهر تا 2 آبان برگزار شد.

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه نتایج این مسابقات بعد از بررسی اعلام شد، تصریح کرد: مهسا علوی سه ماه قبل در مسابقات شترنج مدارس آسیا به میزبانی سریلانکا در رده سنی زیر 13 سال موفق به کسب مدال برنز شد.

وی با بیان اینکه این ورزشکار امسال دو مدال آسیایی کسب کرده است، عنوان کرد: این ورزشکار امسال در مسابقات قهرمانی استان مدال طلا کسب کرد.

خالصی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری شطرنج در آبان ماه، افزود: این مسابقات از 26 تا 29 آبان به میزبانی زنجان برگزار می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر